صفحه نخست | باشگاه نزاجا صاحب یک استادیوم ورزشی خواهد شد

باشگاه نزاجا صاحب یک استادیوم ورزشی خواهد شد

به گزارش موج ورزش، چنگیز مسیب زاده مدیرتربیت بدنی نزاجا پیرامون ساخت زمین فوتبال و استادیوم حرفه ای باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: به همت پرسنل پایور و وظیفه باشگاه مراحل ساخت استادیوم بزرگ ورزشی نزاجا در حال انجام و در آینده نزدیک باشگاه، صاحب یک استادیوم حرفه ای خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا افزود؛ خوشبختانه نگاه مثبت و حمایت فرماندهی ولایی نیروی زمینی ارتش همراه با تخصیص اعتبارات لازم باعث شد تا روند ساخت مجموعه به خوبی انجام گیرد.
مسیب زاده در ادامه خاطر نشان کرد؛ ساخت این استادیوم ورزشی در پایتخت باعث شور و نشاط اهالی ورزشی استان‌ تهران خواهد شد و استفاده از این استادیوم حرفه ای برای عموم آزاد است.
مدیر تربیت بدنی نزاجا تایید کرد؛ روند ساخت استادیوم چند منظوره باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا با سرعت به صورت شبانه روزی در حال انجام می باشد و طی روز های آینده مراحل کاشت زمین چمن طبیعی استارت می خورد.
وی با اشاره به امکانات مجموعه فرهنگی ورزشی این باشگاه افزود؛ سالن های ۵۰ متر ۲۵ متر خفیف و جنگی و ۶۰ خط تیراندازی و همچنین سالن سرپوشیده چند منظوره رزمی نیز به همراه مهمانسرای ورزشکاران، سایت تیراندازی باکمان، مانژ اسب سواری و زمین تنیس ارضی از جمله زیرساخت های این پروژه عظیم ورزشی به شمار می آید.
مسیب زاده در پایان گفت؛ نیروی زمینی با ساخت این‌ مجموعه بزرگ‌ فرهنگی ورزشی به سرانه ورزشی کشور افزایش چشمگیری می دهد.
باشگاه نزاجا صاحب یک استادیوم ورزشی خواهد شد
29-01-1401, 18:52
بازگشت