صفحه نخست | دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

به گزارش موج ورزش، کمتر از 5 روز پیش سید میثم بنی‌طبا جودوکار اصفهانی در مسابقات بین‌المللی گرندپری نابینایان و کم بینایان به میزبانی قزاقستان در وزن 60 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
این ورزشکار خوش اخلاق پس از اینکه به اصفهان برگشت، به همراه همسرش صبح روز چهارشنبه 11 خردادماه 1401 با حضور اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با جواد محمدی سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کرد.
سید میثم بنی‌طبا صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: بنده 33 ساله و متولد اصفهان هستم و اکنون عضو تیم ملی جودو پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران می‌باشم. بنده سال 1392 در سن 24 سالگی برای ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد به تبریز سفر کردم و مجدد بعد از پایان تحصیلات به شهر خودم اصفهان زیبا برگشتم.
جودوکار اصفهانی با بیان اینکه نزدیک به 13 سال در تیم ملی نابینایان و کم بینایان حضور دارم، پیرامون مسابقات بین‌المللی گرندپری قزاقستان گفت: از 9 نفری که اعزام شده بودیم، بنده و 2 جودوکار دیگر توانستیم 3 مدال کسب نمائیم. بنده در وزن 60 کیلوگرم توانستم مدال طلا را کسب نمایم و به نوعی پرچم اصفهان و ایران را در مسابقات جهانی به اهتزاز درآوریم .
وی افزود: از استان اصفهان تنها بنده ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی گرندپری قزاقستان بودم، سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود، حریفان قدرتمندی در این رقابت‌ها شرکت نمودند، در مسابقه فینال با ورزشکار ترکیه‌ای رقابت داشتم که وی جودوکار قدرتمندی بود، با حضور برترین‌ها و اکثر کشورهای اروپایی مدال‌ها در مسابقات قزاقستان کاملا پخش شد.
ورزشکار خوش اخلاق اصفهانی پیرامون مسابقات بین المللی پیش‌روی اظهار داشت: یک ماه دیگر مسابقات جهانی جایزه بزرگ برزیل قرار است برگزار شود، اما هنوز مشخص نیست به این رقابت‌ها اعزام شویم، 2 ماه بعد یک تورنمنت به میزبانی لیتوانی برگزار خواهد شد که به این مسابقات اعزام خواهیم شد، همچنین در آبان 1401 مسابقات وردکاپ به میزبانی باکو برگزار می‌شود که مسابقه اصلی برای ماه محسوب خواهد شد.
سید میثم بنی طبا با اشاره به مسابقات پاراالمپیک آینده گفت: از اکنون مربیان با برنامه ریزی مطلوب ما ورزشکاران را برای پاراالمپیک آینده آماده می‌کنند و از طرفی قبل از آغاز این آوردگاه در رقابت‌های دیگر خود را محک می‌زنیم. انشاالله اگر آسیب نبینم می‌توانم اولین مدال پاراالمپیک را برای جودوی اصفهان کسب نمایم.
جودوکار اصفهانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مسئولین اهمیت به ورزشکاران بدهند و به آنها احترام بگذارند تا در کنار زحمتی که می‌کشد به چیزهایی که شایسته و لایقش هست برسد.
جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: روز خوبی برای بنده و همکارانم رقم خورد که در کنار ورزشکاری با اراده و با انگیزه‌ای همچون آقای میثم بنی طبا بودم.
وی ادامه داد: چند روز آینده به اتفاق روسای هیات‌های جودو و ورزش نابینایان و کم بینایان استان اصفهان، میهمان سید میثم بنی طبا خواهیم و از وی تجلیل خواهد شد چراکه میثم ورزشکار اصفهانی است که در مسابقات جهانی پرچم ایران و اصفهان را با کسب مدال به اهتزاز درآورد.
وی در پایان گفت: یکی از رسالت‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حمایت از ورزشکاران افتخارآفرین می باشد و با تلاش حداکثری از آنها حمایت خواهیم کرد.
دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان
دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان
دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان
دیدار جودوکار اصفهانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان
11-03-1401, 21:42
بازگشت