صفحه نخست | تاریخ‌سازی تنیسور جوان اصفهانی / یونس طلاور پسر اسطوره تنیس ایران

تاریخ‌سازی تنیسور جوان اصفهانی / یونس طلاور پسر اسطوره تنیس ایران

به گزارش موج ورزش، یونس طلاور از اصفهان روز شنبه ۲۵ تیرماه 1401 با قهرمانی در مسابقات ITF World Tennis Tour Juniors (تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال) به میزبانی مجموعه‌ ورزشی آزادی تهران به اولین بازیکن پسر تاریخ تنیس ایران تبدیل شد که در سطح (گرید) ۴ این مسابقات در بخش انفرادی قهرمان شد.
پسر تاریخ تنیس ایران با این قهرمانی توانست به نفر اول ایران در رنکینگ جهانی زیر ۱۸ سال فدراسیون جهانی تنیس دست یابد.
همچنین یونس طلاور، جوان با استعداد موفق شد در این مسابقات با هم تیمی ایرانی خود امیر علی قوام که او هم یکی از بهترین و با اخلاق‌ترین استعدادهای جوان تنیس ایران می‌باشد در بخش دونفره این مسابقات هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
از خصوصیات بارز یونس و پدرش فرشاد طلاور که زبانزد ورزشکاران و ورزش دوستان تنیس می‌باشد، اخلاق و سالم و بی حاشیه بودن آنهاست که ورزش ایران به شدت به آن نیاز دارد و همین امر باعث شده که موفقیت‌های آنها مداوم بوده و مقطعی نباشد. آنها در اکثر رده‌های سنی عضو تیم ملی بوده و موفقیت‌های بزرگی را بدست آورده اند.
فرشاد طلاور تا همین دو تا سه سال پیش در قامت بازیکن تیم ملی تنیس ، موفقیت های خوبی به ارمغان آورد و در دوره ی گذشته دیویس کاپ هم به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی ، عملکرد خوبی داشت .
اکنون یونس طلاور فرزند فرشاد گام در دنیای حرفه ای این رشته گذاشته و چه بسا این پدر و پسر بتوانند در قامت مربی و بازیکن افتخارات قابل توجهی برای تنیس ایران به ثبت برسانند .
فرشاد طلاور به عنوان دبیر هیات تنیس استان اصفهان نیز سابقه ی مدیریتی از خود در این رشته به جا گذاشته است .
تاریخ‌سازی تنیسور جوان اصفهانی / یونس طلاور پسر اسطوره تنیس ایران
تاریخ‌سازی تنیسور جوان اصفهانی / یونس طلاور پسر اسطوره تنیس ایران
27-04-1401, 20:26
بازگشت