صفحه نخست | تحول بنیادین در بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

تحول بنیادین در بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

به گزارش ذره‌بین ورزش، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پیرامون فعالیت انجام شده این هیات اظهار داشت: براساس تقویم های برنامه ریزی شده مسابقات استانی و شهرستانی در همه‌ سطوح سنی و در رشته‌های بولینگ، اسنوکر و پاکت بیلیارد در حال برگزاری است و تا پایان سال جاری در سبک ورزش خود از حیث نفرات شرکت کننده و تعداد مسابقه و همچنین کیفیت برگزاری بی رقیب خواهد شد.
صمدانی ضمن اشاره به نقش نظارت هیات استان از باشگاه های ورزشی زیر مجموعه گفت: متاسفانه این ماموریت هیات در سال‌های گذشته به فراموشی سپرده شده بود که دچار مشکلاتی هم گردیده بود اما خوشبختانه در طول یکسال گذشته با قوت، پشتیبانی و هماهنگی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و پلیس اماکن استان این ماموریت مهم در حال پیگیری و اجراست.
وی با اشاره به استفاده از تمامی افراد توانمند و حتی اساتید دانشگاهی در موضوع ورزش به این مطلب مهم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و نخستین بار در سطح هیات‌های استانی بصورت همزمان چندین مسابقه در رشته های زیرمجموعه با بهترین کیفیت برگزار می‌گردد و این نشان از همدلی و همت اعضا‌ی هیات و عوامل برگزاری دارد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان پیرامون اعزام ورزشکاران جهت حضور در مسابقات معتبر کشوری گفت: برای نخستین بار در رشته بیلیارد و در سطح لیگ کشور از استان اصفهان تیم اعزام شده است و در رشته‌ی بولینگ هم برای نخستین بار دو تیم ورزشی از استان با مشارکت بخش خصوصی اعزام شد که همه آن‌ها در سال جاری شانس کسب عنوان دارند.
وی در ادامه به افتخار آفرینی ورزشکاران اصفهانی اشاره و تقویت آن را از رئوس اصلی برنامه های هیات برشمرد و گفت: اسپانسری از بازیکنان ملی پوش در دو بخش بانوان و آقایان توسط باشگاه خصوصی فرهنگی ورزشی اقدامی بی‌سابقه در بیلیارد اصفهان بوده است که با پیگیری های هیات نتیجه بخش بوده و انجام پذیرفته است.
امیرحسین صمدانی به موضوع میزبانی از مسابقات کشوری هم اشاره کرد و گفت: باعنایت فدراسیون و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت بخش خصوصی حتما میزبان مسابقات معتبر و بزرگ کشوری خواهیم بود.
عضو سازمان لیگ بیلیارد کشور در ادامه ضمن اشاره به هماهنگی، حمایت و صدور مجوز باشگاه های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: قانون گریزی برخی از باشگاه های فاقد مجوز فعالیت خط قرمز ماست.
امیرحسین صمدانی در ادامه ضمن تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی در ورزش گفت: تجلیل از پیشکسوتان ورزش های زیرمجموعه و نامگذاری مسابقات و تیم های ورزشی به نام مقدس شهدا از تحولات ایجاد شده در دوره‌ جدید فعالیت هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان است.
وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه های فرهنگی شاخص اجراشده توسط این هیات در سطح استان گفت:علیرغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت های قانونی عمل خواهیم کرد و کارگروه فرهنگی ؛ اخلاق و مسئولیت اجتماعی را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان در هیات تشکیل دادیم و هماهنگ با برنامه های ابلاغی فدراسیون عمل خواهیم کرد.
تحول بنیادین در بولینگ و بیلیارد استان اصفهان
11-08-1401, 09:52
بازگشت