صفحه نخست | قهرمان کونگ‌فو جهان: استان اصفهان در رشته کونگ‌فو پتانسیل بالایی دارد

قهرمان کونگ‌فو جهان: استان اصفهان در رشته کونگ‌فو پتانسیل بالایی دارد

به گزارش ذره‌بین ورزش، ارسلان جمال‌پور یکی از ورزشکاران استان اصفهان است که در مسابقات جهانی کونگ‌فو به مدال طلا دست یافت و به همراه تیم ملی قهرمان این رقابت‌ها گردید.
وی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان اظهار داشت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی ترکیه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت نمودیم و به همراه علیرضا اورکی از استان اصفهان جهت حضور در مسابقات ترکیه انتخاب شدیم.
ارسلان جمال‌پور ادامه داد: در مسابقات جهانی ترکیه کونگ‌فوکاران 29 کشور حضور داشتند و بنده در وزن 80 کیلوگرم با توکل به خدا و زحمات مربیانم توانستم به مقام قهرمانی دست یابم.
دارنده مدال طلای کونگ‌فو جهان پیرامون سطح رقابت‌های ترکیه گفت: سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بود و ورزشکاران از آمادگی فنی بالایی برخوردار بودند، اما تمریناتی که ما در کمیته ملی المپیک داشتیم بسیار سنگین بود که خوشبختانه توانستیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را با افتخار به اهتزار در آوریم.
وی از ورزشکاران روسیه به عنوان رقیبان اصلی کونگ‌فوکاران ایرانی نام برد و اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم ورزشکاران روسی را با اقتدار شکست دهیم و با کاپ قهرمانی به ایران برگردیم.
ارسلان جمال‌پور افزود: از مسئولین می‌خواهم که از رشته کونگ‌فو و ورزشکاران این رشته حمایت کنند، چراکه متاسفانه ورزشکاران رشته‌های رزمی از نظر مالی در سطح پایینی هستند و اگر از لحاظ مادی مورد حمایت قرار نگیرند، نمی‌توانند به سکوهای جهانی دست یابند.
قهرمان کونگ‌فو جهان تصریح کرد: استان اصفهان در کونگ‌فو پتانسیل بالایی دارد و اگر این رشته مورد حمایت قرار گیرد پیشرفت زیادی را در آن شاهد خواهیم بود.
قهرمان کونگ‌فو جهان: استان اصفهان در رشته کونگ‌فو پتانسیل بالایی دارد
16-08-1401, 19:31
بازگشت