صفحه نخست | مقام سومی خروشان اصفهان در کانوپولو بانوان کشور

مقام سومی خروشان اصفهان در کانوپولو بانوان کشور

به گزارش ذره‌بین ورزش، دور برگشت لیگ برتر کانوپولو بانوان کشور در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم آوای شهرکرد با ۳۶ امتیاز قهرمان شد، شهید رسولی نوشهر با ۳۰ امتیاز عنوان دومی را به دست آورد و اصفهان خروشان با ۲۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کره شهرکرد و نوین البرز برگزار شد، البته تیم آوای تفت یزد در دور برگشت غیبت داشت.
در مسابقات دور پایانی ، جدال حساس و مهم آوای شهرکرد و شهید رسولی نوشهر با برتری ۵ بر ۴ آوا به پایان رسید و همین نتیجه قهرمانی شهرکرد را قطعی کرد.
همچنین تیم اصفهان خروشان ۱۰ بر ۳ آسمان شهرکرد را شکست داد. در این رقابت ترانه کامیاب، عطیه سلیمانی ۲ گل، آرزو صارمی ۴ گل، مهنوش سادات زارعی، عاطفه عسگری و ستایش پیرنجم‌الدین برای اصفهان خروشان و آناهیتا مهترپور ۲ گل و سما مرادی برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.
آوای شهرکرد در ادامه ۸ بر ۳ نوین البرز را برد، شهید رسولی نوشهر ۵ بر ۲ اصفهان خروشان را شکست داد و دیدار تیم‌های آسمان شهرکرد و زیست کره شهرکرد ۶ بر ۶ مساوی شد.
مقام سومی خروشان اصفهان در کانوپولو بانوان کشور
23-08-1401, 21:51
بازگشت