صفحه نخست | پایان روز اول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران+جدول

پایان روز اول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران+جدول

به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش، در هجدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران امروز ۵ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که یکی از آنها حساس ترین دربی فوتسال در مازندران بود جایی که دو تیم قندکاترین امل و زندی‌بتن کلاردشت به مصاف یکدیگر رفتند،
دربی فوتسال مازندران با دیدار تیم‌های قند کاترین و عوامل و زندی بتن کلاردشت در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد در این دیدار حساس و پر هیجان دو تیم ابتدا رقابتی پایاپایی را در پیش گرفتند اما در ادامه این زندی‌بتن بود که توانست با انگیزه بالا پیروزی پرگل ۶ بر ۳ را به نام خود ثبت کند. در این بازی صحنه‌هایی از درگیری نیز میان بازیکنان و عوامل دو تیم هم رخ داد که با حضور به موقع عوامل بازی ختم بخیر شد.
در تهران دیدار تیم‌های سفیر گفتمان و مس سونگون ورزقان به جهت پیروزی‌های پیاپی دو تیم یکی از حساس‌ترین بازی های لیگ را در هفته هجدهم رقم زده بود. ماراتن این بازی را ابتدا سفیر گفتمان با گل اول شروع کرد اما مس با استفاده از تجارب بازیکنان جنگنده و با‌تجربه خود در این ماراتن کم نیاورد و در نهایت نیز در نیمه دوم بازی موفق شد تا با افزودن بر تعداد گلهای خود فاصله مناسبی را در نتیجه به وجود بیاورد تا گل‌ پایانی سفیر عملا بی‌اثر شود.
تیم اسماعیل تقی‌پور با پیروزی ۵ بر ۴ خود مقابل سفیرگفتمان تهران ۴۸ امتیازی شده و شانس خود را برای قهرمانی زودهنگام لیگ برتر فوتسال بیشتر کرد.
گیتی پسند اصفهان پس از شوک دو هفته قبل هیات‌مدیره خود ظاهرا به روال عادی برگشته و این هفته نیز موفق شد در برابر تیم خوب و قدرتمند فولاد زرند ایرانیان به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان محمد کشاورز در این بازی با ارائه یک فوتسال منطقی فارغ از انجام بازی در زرند توانستند در پایان پیروزی ارزشمند ۴ بر ۱ به نفع خود به ثبت برسانند.
در دیگر دیدارهای عصر پنجشنبه نیز ،تیمهای صنایع پشتیبان هرمزگان،و گهرزمین سیرجان حریفان خود را شکست دادند،این هفته از رقابت‌ها جمعه دوم دیماه به پایان می‌رسد.

جدول لیگ برتر فوتسال
رتبه. تيم بازی امتیاز
1 مس سونگون. 18 48
2 گیتی پسند. 18 39
3 کراپ الوند. 17 37
4 سن ایچ ساوه 17 34
5 گهر زمین سیرجان 18 31
6 زندی بتن کلاردشت. 18 25
7 فولاد زرند ایرانیان 18 25
8 سفیر گفتمان. 18 24
9 صنایع پشتیبان. 18 21
10 فرش آرا 17 21
11 آناصنعت پاسارگاد قم. 17 18
12 قند کاترین آمل 18 17
13 مقاومت البرز. 18 11
14 رکن آذین خاورمیانه 18 4
1-10-1401, 06:00
بازگشت