صفحه نخست | مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم استان اصفهان به تعویق افتاد

مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم استان اصفهان به تعویق افتاد

به گزارش ذره‌بین ورزش، پژمان سلطانی مسئول روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم روستائیان استان اصفهان روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 دی‌ماه 1401، در شهرستان کاشان با حضور 28 تیم انجام شود که به علت بارش نزولات، برکات آسمانی و شرایط جوی این رقابت‌ها به تعویق افتاد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه 28 تیم از سراسر استان اصفهان در مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم روستائیان شرکت می‌کنند و تردد و اعزام تیم‌هایی همچون چادگان، خوانسار، شهرضا، خوروبیابانک، فریدونشهر، فریدن، بوئین میاندشت و ... به شهرستان کاشان با مشکل روبرو خواهند شد، کمیته برگزاری با بررسی شرایط جوی تصمیم بر لغو و به تعویق انداختن رقابت‌ها گرفتند.
پژمان سلطانی تصریح کرد: همچنین مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم روستائیان در زمین چمن مصنوعی و در فضای باز انجام خواهد شد و با توجه به شرایط کنونی برگزاری مسابقات، با مشکل روبرو خواهد شد.
مسئول روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم روستائیان در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد، افزود: در صورتی‌که شرایط جوی از نظر بارش برف و باران عادی شد این مسابقات در 8 گروه ذیل به طور متمرکز در شهرستان کاشان برگزار خواهد شد:
گروهA : چادگان، نائین، لنجان و آران و بیدگل
گروه B : خوانسار، شهرضا، اردستان و خوروبیابانک
گروه C : شاهین‌شهر، هرند، آب شیرین کاشان و نطنز
گروه D : ویدوج کاشان، فریدونشهر، فریدن و بوئین میاندشت
گروه E : اصفهان، تیران و کرون و نجف آباد
گروه F : کوهپایه، جرقویه و دهاقان
گروه G : گلپایگان، ورزنه و مبارکه
گروه H : فلاورجان، برخوار و سمیرم
 مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم استان اصفهان به تعویق افتاد
 مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم استان اصفهان به تعویق افتاد
20-10-1401, 07:31
بازگشت