صفحه نخست | مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: هدف تیم ملی کسب بهترین نتیجه در هانگژو چین است

مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: هدف تیم ملی کسب بهترین نتیجه در هانگژو چین است

به گزارش ذره‌بین ورزش، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای حضور در مسابقات پارآسیایی آماده می‌شود که در این خصوص خبرنگار ما گفتگویی با لیلا بریانیان مربی این تیم انجام داده که در ذیل می خوانیم.
1-خانم بریانیان خودتان را کامل معرفی نمائید؟
بنده لیلا بریانیان اصفهانی، متولد آبان 1357 در اصفهان هستم، نزدیک 18 سال است که به کار مربیگری در ورزش جانبازان و معلولین مشغول می‌باشم، دارای مدرک مربیگری درجه یک والیبال نشسته هستم که نزدیک به 8 سال به عنوان سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان ذوب‌آهن اصفهان فعالیت می‌کنم که عناوین اول و دومی را در کارنامه مربیگری خود در لیگ برتر ایران دارم.

2-پیرامون اردوهای تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران و انتخاب شما به عنوان مربی مدعو توضیح دهید؟
این اواخر مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد که بنده به عنوان سرمربی تیم اصفهان، این تیم را هدایت و عنوان نایب قهرمانی را کسب نمودیم، پس از این رقابت‌ها، اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته برای اعزام به مسابقات پارآسیایی هانگژو چین برگزار شد که بنده به عنوان مربی مدعو از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین به این دوره از اردوها راه پیدا کردم.

3- خانم بریانیان، شما به عنوان کارشناس چه مشکلاتی را پیش‌روی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران لمس می‌کنید؟
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران دارای پتانسیل بالایی از نظر بازیکن می‌باشد که اگر فرصت‌های برابری به این ورزشکاران داده شود و بتوانند دیدارهای تدارکاتی خوبی را برگزار کنند، به عقیده بنده جایگاه دومی که در آسیا داریم می‌توانند از آن فراتر بروند و همچنین باعث ارتقاء سطح والیبال نشسته بانوان در جهان شوند، چراکه تیم ملی آقایان؛ ابرقدرت این رشته در جهان هستند و با هدایت هادی رضایی به عنوان سرمربی پرافتخار، تیم ایران در دنیا بی‌رقیب است، مطمئن هستم با راهنمایی‌ها و حمایت‌های آقای هادی رضایی، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در جهان به جایگاه خوبی دست پیدا خواهد کرد.

4-شماه به عنوان مربی تیم ملی چه جایگاهی را در مسابقات پارآسیایی هانگژو چین؛ برای والیبال نشسته بانوان ایران پیش‌بینی می کنید؟
اکنون پیش‌بینی برای مسابقات پارآسیایی هانگژو چین، خیلی زود است، ولی هدف همه تیم ملی این است که تمام تلاش و همت خود را به کار ببندند تا بهترین نتیجه برای تیم ایران رقم بخورد.

5-حمایت باشگاه‌های اصفهان را از والیبال نشسته بانوان را چگونه ارزیابی می کنید؟
اولین باشگاهی که در اصفهان اقدام به تیم‌داری در رشته والیبال نشسته بانوان کرد، باشگاه ذوب‌آهن بود که سال 1390 در لیگ برتر حضور یافت، سال 1392 نیز باشگاه فولادمبارکه سپاهان هم به جمع لیگ برتری‌ها پیوست و توانستند این دو باشگاه بزرگ ورزشکاران این رشته را مورد حمایت قرار دهند، در این بین بحث قراردادهای مالی برای بانوان معلول با باشگاه‌ها مطرح شد که باعث کسب درآمد برای این عزیزان گردید و تیم‌داری باشگاه‌ها شکل منسجم‌تری به خود گرفت، برخود لازم می‌دانم از حمایت‌های این دو باشگاه بزرگ تشکر و قدردانی نمایم.

6-صحبت پایانی؟
از کسانیکه ورزش جانبازان و معلولین را مورد حمایت قرار می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: هدف تیم ملی کسب بهترین نتیجه در هانگژو چین است
مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: هدف تیم ملی کسب بهترین نتیجه در هانگژو چین است
26-11-1401, 21:28
بازگشت