صفحه نخست | استقبال هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی

استقبال هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی

به گزارش ذره‌بین ورزش، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: مجموعه‌های رشته‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان که دارای مجوز قانونی بهره‌برداری باشگاه ورزشی هستند با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات استان؛ از شهروندان و مسافرین گرامی در ایام نوروز ۱۴۰۲ استقبال خواهند کرد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر نظارت از باشگاه‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که مردم شریف اصفهان و هموطنان عزیز از امکانات ورزشی استان بهترین بهره و استفاده را داشته باشند.
امیرحسین صمدانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود این رشته‌های ورزشی در سطح استان گفت: ورزش‌های زیر مجموعه در دو بعد همگانی و قهرمانی توانایی حضور دارد. به همین جهت در امر تفریحات سالم استقبال خوبی از رشته‌های بولینگ و بیلیارد می گردد.
رئیس هیات استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه باشگاه های زیر مجموعه گفت: در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان نیز نظارت و بازرسی از باشگاه ها توسط اکیپ های مشخص جهت بررسی و کنترل وضعیت انجام خواهد پذیرفت.
صمدانی با تاکید بر رعایت موازین شرعی در فعالیت باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه گفت: باشگاه های فاقد مجوز قانونی باید نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری باشگاه های ورزشی اقدام کرده تا تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان و هیات قرار گیرند و عدم اهتمام در این امر پسندیده و صحیح نیست.
وی با اشاره به رعایت نرخ نامه ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: از مدیران باشگاه‌های تحت پوشش خواهشمندیم در این ایام بر رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نرخ نامه ابلاغی نظارت داشته و با استقبال شایسته از شهروندان و مسافرین نوروزی خاطره خوشی از مهمان نوازی مردم شریف اصفهان را به نمایش گذارند.
استقبال هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی
28-12-1401, 04:48
بازگشت