صفحه نخست | دوران طلایی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

دوران طلایی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان

به گزارش ذره بین‌ورزش، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در حاشیه برگزاری مسابقات اسنوکر آزاد کشور با بیان این خبر گفت: بعد از سال‌ها و به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان و به میزبانی آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر مسابقات اسنوکر آزاد آقایان کشور با عنوان جام نقش جهان و به یاد شهدای ورزشکار استان اصفهان با حضور خیره کننده ورزشکاران اسنوکر کشور در حال برگزاری است که تعداد 212 نفر ورزشکار از سراسر کشور در رشته اسنوکر قابل توجه است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با تاکید بر بهار مسابقات ورزشی استانی و کشوری در سطح ورزش‌های زیرمجموعه گفت: هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پس از سال ها وجود ارزشمند خود را در حال تثبیت کردن دارد و دوران طلایی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان پس از افتتاح و شکل‌گیری خود را در سطح استان طی می کند.
صمدانی ضمن تقدیر از عملکرد همکاران خود در هیات استان و جامعه بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: از زحمات مدیران گذشته هیات در سطح استان و شهرستان ها تشکر می‌کنیم و امید داریم مسیر تحول با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که در این دوره وجود دارد تداوم یابد.
وی با بیان این نکته که این مسابقات با مجوز رسمی فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درحال برگزاری است گفت: مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر در بالاترین سطح برگزار می گردد تا بتوانیم عیار ورزش بیلیارد و اسنوکر اصفهان را در سطح کشور عرضه کنیم. ضمن اینکه مسابقات با عنوان جایزه بزرگ و با حضور برترین‌های کشور و تیم ملی و همچنین از شرکت کننده 10 ساله تا پیشکسوت است.
امیرحسین صمدانی ضمن تاکید بر توانمندی‌های باشگاه میزبان در عرصه‌ تجهیزات و امکانات گفت: باشگاه بیلیارد شهر واقع در سیتی سنتر اصفهان با دارا بودن میزهایی در کلاس جهانی و امکانات لازم میزبان این مسابقات است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار کشور به‌ ویژه استان اصفهان گفت: این مسابقات به یاد و خاطره این چراغ‌های روشن هدایت مزین گردیده است.
لازم بذکر است این مسابقات به مدت یک هفته از 16 اردیبهشت‌ماه 1402 با حضور برترین‌های اسنوکر کشور آغاز و تا 23 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
دوران طلایی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان
18-02-1402, 23:16
بازگشت