صفحه نخست | دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود

دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، رئیس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان آستان اصفهان گفت: تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی می‌توانند آثار برتر خود را جهت شرکت در این رقابت رسانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
امین کریمیان در مورد اهداف برگزاری این جشنواره توضیح داد: افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه ای این قشر و هم افزایی ظرفیت های موجود در رسانه‌ها و همچنین تاکید بر روحیه مطالبه گری و پرسشگری توسط ورزشی نویسان اولویت هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.
به گفته کریمیان شرکت کنندگان این جشنواره در بخش های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، تحلیل، یادداشت، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور و چندرسانه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی تصریح کرد: تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان که در مطبوعات کشوری، استانی و همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
کریمیان اظهار کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول خرداد 1400 لغایت اول خرداد 1402 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تایید استان منتشر شده باشد.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند با 5 اثر در 3 بخش ارسال کنند این در حالی است که آثار بدون نام باید تاییدیه رسانه را داشته باشد.
کریمیان خاطرنشان کرد: آثار به دبیرخانه جشنواره به همراه مشخصات فرد شرکت کننده ارسال شود.
او تصریح کرد: در صورتی که هر بخش کمتر از 10 شرکت کننده داشته باشد، آثار آن بخش داوری نخواهد شد.
لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار از 1 تا 15 خرداد 1402 خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی aipsesesf@gmail.com ارسال کنند.
دومین جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان استان اصفهان برگزار می‌شود
29-02-1402, 19:16
بازگشت