صفحه نخست | سجاد مردانی با قهرمانی در مسابقات آزاد لبنان به هانگژو رفت

سجاد مردانی با قهرمانی در مسابقات آزاد لبنان به هانگژو رفت

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تورنمنت بین‌المللی آزاد لبنان (G1) در تمامی رده‌های سنی طی روزهای بیستم تا بیست‌ودوم شهریورماه در بیروت لبنان برگزار شد و سه نماینده تکواندو ایران در این مسابقات به مدال طلا دست یافتند. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از مصدومیت از ناحیه مینیسک پای راست در سال گذشته، در این مسابقات پس از بیش از ۲۳۰ روز به میادین بازگشت و با شکست رقبای خود به مدال طلای وزن ۸۷+ کیلوگرم رسید. او در این مسابقات با شکست حریفانی از ترکیه و مصر به مدال طلا دست یافت.
سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان ایران بهمن‌ماه سال گذشته از ناحیه مینیسک پای راست در تمرینات تیم ملی مصدوم شد و ششم بهمن‌ماه زیر تیغ جراحی رفت و مسابقات جهانی ۲۰۲۳ آذربایجان را از دست داد و در تورنمنت لبنان او پس از ۲۳۰ روز به‌صورت رسمی به میادین بازگشت.
سجاد مردانی با حضور در مسابقات در وزن ۸۷+ کیلوگرم با هشت تکواندوکار دیگر به رقابت پرداخت و توانست با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین صعود کند. سجاد مردانی در کارنامه خود یک مدال نقره و یک برنز جهان، یک مدال طلا و یک برنز آسیا و دو مدال طلا، دو نقره و هشت برنز گرندپری را در کارنامه خود دارد.
سجاد مردانی با قهرمانی در مسابقات آزاد لبنان به هانگژو رفت

26-06-1402, 20:19
بازگشت