صفحه نخست | پاداش 100 میلیون تومانی به قهرمانان اصفهانی در بازی‌های آسیایی هانگژو

پاداش 100 میلیون تومانی به قهرمانان اصفهانی در بازی‌های آسیایی هانگژو

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات از روز (29 شهریور) بطور رسمی آغاز شده است و ورزشکاران بر اساس جدول زمانی رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهند رفت، اظهارداشت: پاداش یک میلیارد ریالی برای هر یک از مدال آوران طلا، 600 میلیون ریال برای دارندگان مدال نقره و 400 میلیون ریال برای مدال آوران برنز در نظر گرفته شده است که این جدا از پاداش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهد بود.
وی به اهمیت تکریم از ورزشکاران اشاره کرد و ادامه داد: اهدای پاداش‌های مذکور در مراسم تجلیل از قهرمانان که پس از پایان بازی‌های پاراآسیایی با حضور استاندار محترم و دیگر مسوولان اجرایی برگزار خواهد شد، به افتخارآفرینان اهدا می‌شود، این مهم در شورای ورزش استان نیز مورد تاکید قرار گرفت.
محمدی افزود: به غیر از جوایز نقدی مورد نظر، برای حضور نمایندگان استان در بازی‌ها، کمک خرجی سفر نیز به آنان اختصاص دادیم تا از لحاظ مالی قسمتی از نیازشان رفع شود و با شرایط بهتری در مسابقات حضور یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در باره تعداد اصفهانی‌های حاضر در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: 35 ورزشکار، مربی و داور در بازی‌های آسیایی و 19 نفر در پاراآسیایی و در مجموع 54 نماینده داریم که در 14 رشته در بخش بانوان و 18 رشته در بخش آقایان به مصاف حریفان خواهند رفت.
وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال نیز با مشارکت هیات‌های ورزشی دارای نماینده در بازی ها و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای استان در مقام آوری اظهارداشت: به کسب مدال‌های رنگارنگ در هانگژو خوشبین هستیم زیرا ورزشکاران این دیار بارها در میادین گوناگون مانند مسابقات سال گذشته کشورهای اسلامی، توانایی و شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اند و این بار نیز برای کسب سکو مصمم هستند.
محمدی، انعکاس فراگیر دستاوردهای نمایندگان اصفهان در مسابقات را ضروری خواند و گفت: این موضوع در راستای مباحث انگیزشی و حمایت معنوی از ورزشکاران نقش موثری دارد و بر همین اساس با محوریت روابط عمومی اداره کل و هیات‌های ورزشی استانی سعی بر انتشار جامع و کامل اخبار مرتبط با بازی‌های آسیایی داریم.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از سال قبل که به دلیل بیماری کووید-19 بازی‌های به تعویق افتاد برای حمایت از ورزشکاران و برپایی اردوهای آماده سازی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و ما نیز در اصفهان شماری از اردوها در رشته های ووشو، شنا، اسکیت و والیبال نشسته را میزبانی کردیم.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان ابراز امیدواری کرد که با تلاش بی وقفه ورزشکاران و دعای خیر مردم ، باز هم سهم اصفهان در افتخارآفرینی ملی و قهرمانی ایران در رقابت با سایر کشورها، پر رنگ و ویژه‌ باشد.
 پاداش 100 میلیون تومانی به قهرمانان اصفهانی در بازی‌های آسیایی هانگژو
31-06-1402, 21:11
بازگشت