صفحه نخست | برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه

برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، احمد مرادی‌هرندی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر افزود: در ماه‌های اخیر و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون‌های ورزشی، شرایط ثبت نام، تایید صلاحیت و صدور مجوز برگزاری مجامع انتخاباتی تعدادی از هیات‌های ورزشی فراهم شده است که در بهمن و اسفند ماه سال جاری این مجامع برگزار می شود.
وی افزود: مجمع انتخاباتی هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که از دیرباز با نام مولای متقیان اجین بوده است، روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه و در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) برگزار خواهد شد. همچنین روز یکشنبه ۸ بهمن مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از تعیین سرپرست برگزار می‌گردد.
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف هیات‌های ورزشی و برگزاری مجامع انتخاباتی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و در ۲۰ ماه گذشته ۲۰ مجمع انتخاباتی برگزار شده است. تا پایان سال جاری نیز هیات های ورزشی نظیر والیبال، اسکی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی خود خواهند بود. مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری و تکواندو نیز به زودی برگزار خواهد شد.
برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه
1-11-1402, 14:29
بازگشت