صفحه نخست | بهترین سیستم برای شکست ژاپن ۴-۵-۱

بهترین سیستم برای شکست ژاپن ۴-۵-۱

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، همه ایرانیان سرافراز کمتر از 2 ساعت دیگر منتظر بازی چهل و هفتم جام ملت‌های فوتبال آسیا در قطر هستند جایکه یوزهای ایرانی باید در ورزشگاه اجوکیشن سیتی ساعت 15 به مصاف ژاپن برود، بدون شک پس از جام جهانی این دیدار مهمترین بازی ملی پوشان حساب می‌شود، خوشبختانه ایرانی‌های زیادی خود را به قطر رساندند تا جو وحشتناکی را برای سامورایی‌ها ایجاد کنند و می خواهند با حمایت ویژه خود را در فینال ببینند.
ایران چهار سال پیش در موقعیتی مشابه به مصاف ژاپن رفت و با ۳ گل شکست خورد و با جام خداحافظی کرد که این شکست به حسرت چندین دهه‌ای فوتبال ایران برای لمس جام قهرمانی ملت‌ها ادامه داد. آخرین بازی که ایرانی‌ها جام قهرمانی ملت‌های آسیا را لمس کردند سال ۱۹۷۶ بود و تصاحب دوباره این جام جان تازه‌ای را به فوتبال ایران خواهد داد.
بزرگترین غایب ایران مهدی طارمی است که باید بچه ها جای او را پر کنند، بهترین سیستم برای شکست ژاپن می تواند سیستم 4-5-1 باشد.
خط دفاع ما حسین کنعانی‌، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی و رامین رضائیان باشند، در خط هافبک روزبه چشمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش و مهدی قایدی به بازی بروند و تک مهاجم ما سردار آزمون  می‌تواند باشد.
به امید پیروزی و رسیدن به جمع چهار تیم.
تحلیل: پژمان سلطانی
بهترین سیستم برای شکست ژاپن ۴-۵-۱
14-11-1402, 13:30
بازگشت