صفحه نخست | سیاست وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است

سیاست وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است

به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان استان اصفهان بیان داشت: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان جناب دکتر کیومرث هاشمی در این مراسم حضور دارم و از تمامی کسانی که در ورزش استان، ورزش خیز اصفهان تلاش می‌کنند، تشکر و سلام گرم وی را به شما ابلاغ می‌کنم.
وی با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه معرفی ورزشکاران به عرصه تیم‌های ملی، یکی از استان‌های شاخص است، افزود: امیدوارم ورزشکاران دختر و پسر اصفهانی در رویدادهای پیش‌رو بین‌المللی با کسب مدال و سکو بیش از پیش در اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان ایران شریک باشند.
مریم کاظمی‌پور تصریح کرد: اقدامات، برنامه‌ریزی و سیاست گذاری‌ها و حمایت‌ها در بخش خصوصی افتخارات بسیاری آفریده و در وضعیت مطلوبی قرار دارد که موجب شده تا وضعیت قابل قبول و خوبی برای ورزش استان اصفهان ایجاد و سرعت پیشرفت آن را دو چندان کند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان بر این است براساس آمایش سرزمینی گام بلندی را در راستای به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی بردارد و عرصه جدیدی برای تربیت ورزشکاران فراهم شود.
 سیاست وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است
9-12-1402, 12:04
بازگشت