صفحه نخست | محمد صالحی: ارسال 400 خبر در 4 ماه

محمد صالحی: ارسال 400 خبر در 4 ماه

به گزارش سایت موج ورزش، محمد صالحی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در 4 ماه گذشته بیش از 400 خبر به رسانه‌ها ارسال شده که از توفیق‌های روابط عمومی شهرستان خمینی‌شهر بوده است. تعامل با رسانه‌های شهرستان و استان از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی این اداره بوده است.
وی تصریح کرد: تعامل با سایر اداره‌ها و نهاد‌ها، تعامل با امام جمعه شهرستان، تعامل با بسیج ورزشکاران، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد هیئت‌های کارگری، دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان و جذب حامی مالی ، برگزاری مراسم افتتاحیه سالن شهدای اسفریز و زورخانه ذوالفقار از دیگر برنامه‌های این اداره بوده است.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: در بحث هیات‌ها و ورزش‌های قهرمانی رتبه‌بندی و ارزیابی هیات‌های ورزشی را انجام دادیم و برنامه یک‌ساله پیشنهادی به هیئت‌ها بر اساس سند توسعه ملی انجام شده و الگویی برای هیات‌های سایر استان‌ها خواهد شد.
وی درباره بحث داوطلبین ورزش نیز خاطرنشان کرد: این طرح از سال آینده در شهرستان انجام می‌شود. برگزاری کلاس‌های مربیگری با درجات مختلف، بازرسی از اماکن ورزشی و توجه به ورزش معلولین شهرستان از دیگر برنامه‌های این اداره بوده است.
محمد صالحی: ارسال 400 خبر در 4 ماه
15-05-1396, 18:25
بازگشت