صفحه نخست | کامران ارباب زاده: بازسازی زمین نقش‌جهان در اولویت برنامه‌هاست

کامران ارباب زاده: بازسازی زمین نقش‌جهان در اولویت برنامه‌هاست

به گزارش سایت خبری موج ورزش، کامران ارباب‌زاده سرپرست هیات گلف استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: حکم سرپرستی هیات گلف استان اصفهان، روز سه‌شنبه 26 مردادماه از سوی فدراسیون گلف صادر شده و این حکم چهارشنبه 27 مردادماه به دستم رسید اما به‌ دلیل اینکه محسن شیران رئیس پیشین این هیات در اصفهان حضور ندارد، هنوز تغییر و تحولات صورت نگرفته است. بر طبق قانون برای انجام تغییر و تحولات حضور رئیس پیشین هیات الزامی است.
وی ادامه داد: هنوز کارم به‌صورت رسمی شروع نشده اما 2، 3 روزی است که به‌طور غیر رسمی شروع به فعالیت کردیم.
ارباب‌زاده در خصوص برنامه‌هایش در هیات گلف، اضافه کرد: ورزش گلف در اصفهان فضا و بستر مناسبی دارد، زمین گلف خاکی نقش‌جهان که می‌توان گفت جزو سه زمین بهترین زمین‌های گلف خاکی ایران است اما در حال حاضر این زمین برای بازسازی نیاز به بودجه زیادی دارد.
سرپرست هیات گلف استان بیان کرد: اصفهان دارای فضای مناسبی در حاشیه زاینده‌رود است و می‌توان از این فضای مناسب استفاده کرد و مینی گلف را به سطح شهر کشاند. اعتقاد من این است که اگر گلف و هر رشته ورزشی دیگر را به دل خانواده‌ها ببریم در آینده می‌توانیم قهرمانان زیادی را در اختیار داشته باشیم. تا زیرساخت‌ها درست نباشد نمی‌توان به فکر قهرمانی بود.
رییس پیشین هیات تمام تلاشش را کرد اما برخی مواقع کمبود اعتبارات سد راه می‌شود
وی ادامه داد: هیات گلف با تمام توان در سال‌های گذشته فعالیت خود را انجام داده و از محسن شیران رئیس پیشین هیات گلف استان و همکاران وی تشکر ویژه می‌کنم که با تمام قدرت فعالیت کردند اما برخی مواقع کمبود اعتبارات امکان انجام کاری را فراهم نمی‌کند.
سرپرست هیات گلف استان تصریح کرد: تغییر زیادی در کار هیات گلف نمی‌توانم ایجاد کنم و همان راه را به‌صورت فعال‌تر ادامه می‌دهم و بیشترین وقتم را در ترویج ورزش گلف در خانواده‌ها و همگانی کردن این رشته صرف می‌کنم. بازسازی زمین گلف نقش‌جهان در اولویت کارم قرار دارد و پس از آن با همکاری مسئولان تفاهم‌نامه‌ای با سازمان ورزش شهرداری برای اجرای مینی‌گلف در پارک‌های حاشیه زاینده‌رود منعقد می‌کنیم.
ارباب‌زاده اضافه کرد: فردی را از هیات گلف حذف نمی‌کنم و از تمام توان افراد این هیات هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ فنی استفاده می‌کنم. تا با کسی کار نکنم نمی‌توانم تشخیص دهم که عملکرد افراد خوب است یا بد، من با عملکرد افراد کار دارم که به نفع ورزش باشد و با هیچ فردی خصومت ندارم. معتقد هستم که باید منابع انسانی را مدیریت کرد و هنر یک مدیر این است که بتواند از تمام پتانسیل موجود استفاده کند.
وی در پایان افزود: از تمام مسئولان و خبرنگاران می‌خواهم از این رشته حمایت کنند تا بتوانیم ورزش گلف را به دل خانواده‌ها ببریم تا در آینده قطب خوبی برای این رشته ورزشی باشیم.
کامران ارباب زاده: بازسازی زمین نقش‌جهان در اولویت برنامه‌هاست
1-06-1395, 20:23
بازگشت