صفحه نخست | محمد صالحی: امیدوارم طرح مهر محرم الگویی برای جامعه ورزش شود

محمد صالحی: امیدوارم طرح مهر محرم الگویی برای جامعه ورزش شود

به گزارش سایت موج ورزش، محمد صالحی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب گفت: طرح مهر محرم توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر برگزار شد، این طرح به پیشنهاد رضا عسگریان دبیر هیات مطرح شد که مورد تائید اعضاء و کمیته فرهنگی هیات قرار گرفت و این طرح، تقریبا چهار روز قبل از ایام تاسوعا و عاشورا آغاز گردید.
وی ادامه داد: برای این طرح فراخوان دادیم که در آغاز یک خَیر که اسپانسر هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر می باشد مبلغ 10 میلیون ریال کمک کرد، اعضای هیات نیز با کمک مبلغی در این طرح شرکت نمودند، پیش بینی ما این بود که تقریبا به 10 دانش آموز نیازمند شهرستان خمینی شهر کمک نمائیم، اما زمانیکه این کار فرهنگی و انسان دوستانه استارت خورد با استقبال پرشور جامعه ورزش، مدیران باشگاه های خصوصی، خیرین و... شهرستان خمینی شهر همراه شد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر افزود: ارزش ریالی کمک ها برای حضور در طرح مهر محرم نزدیک به 80 میلیون ریال شد و موفق شدیم به بیش از 200 نفر از دانش آموز نیازمند بسته های حمایتی اعم از کیف، دفتر، مداد و ... برسانیم.
محمد صالحی تصریح کرد: دانش آموزان بی بضاعت از طریق چهار موسسه خیریه مورد شناسایی، که به ما لیست دادند و نیازهای آن ها را اعلام کردند، ما طبق آن مایحتاج را آماده نمودیم، مورد آخر نیازمندانی بودند که برخی از جامعه ورزش آنها را می شناختند که به آنها نیز بسته های حمایتی کامل و جامع آموزشی دادیم، همچنین تعدادی کفش، روپوش مدرسه و اقلام خوراکی اعم از برنج خشک و مرغ منجمد به خانوارهای نیازمند تحویل گردید که خدا را شکر توانستیم در این طرح یک بابی در جامعه ورزش باز کنیم و یک فعالیت فرهنگی و خیر را در این ماه پر برکت انجام دهیم.
وی ضمن تشکر ویژه از مردم خَیر شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: جا دارد از غزل حاجی هاشمی و زهرا صرامی در کمیته فرهنگی هیات بدنسازی و پرورش اندام تشکر کنم، همچنین از الهه صادقی که از مشاوران روانشناسی شهرستان می باشد و در این بین رابط ما بین خیرین و افراد نیازمند بود تشکر ویژه ای دارم.
وی ادامه داد: مردم خیَر خمینی شهر با حضور پرشور در این طرح ما را غافلگیر کردند و امیدوارم طرح مهر محرم الگویی برای جامعه ورزش شهرستان، استان و کشور شود تا بتوانیم مشکلات بیشتری از نیازمندان را برطرف کنیم، به امید روزی که هیچ نیازمندی در کشور و جهان نباشد.
محمد صالحی: امیدوارم طرح مهر محرم الگویی برای جامعه ورزش شود
30-06-1397, 21:43
بازگشت