صفحه نخست | پایان رقابت های تنیس آسیا در اصفهان

پایان رقابت های تنیس آسیا در اصفهان

به گزارش سایت موج ورزش، ششمین دوره از مسابقات تنیس تور زیر 14 سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) عصر امروز با قهرمانی آرتین نظری در بخش انفرادی از ایران به کار خود پایان داد. در این مسابقات که با حضور 20 شرکت کننده از استانهای ایران و دو کشور پاکستان و سوریه از دوشنبه 20 آبان کار خود را در خانه تنیس ملل اصفهان شروع کرده بود آرتین نظری توانست با غلبه بر کیان محمدی حریف ایرانی خود به مقام نخست انفرادی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.
با توجه به نتیجه به دست آمده در فینال انفرادی این مسابقات کیان محمدی و بردیا ضیائی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این رقابتها را از آن خود کردند.
در بخش دو نفره این رقابتها نیز آرتین نظری و بردیا ضیایی توانستند با غلبه برتیم مقابل( مهیار اعوانی و کیان محمدی ) به مقام قهرمانی این رقابتها دست پیدا کنند همچنین عادل قپانچی- ایلیا رسائیان و امیر ارجمند کرمانی- امیرعلی تابش نیز مقام های سوم مشترک بخش دو نفره این رقابتها را بدست آوردند.
با توجه به مشخص شدن نفرات برتر طبق قانون تور زیر 14 سال آسیا ، نفرات اول تا سوم به تریتب 200، 130 و 100 امتیاز به رنکینگ آسیایی آنها اضافه خواهد شد.
گفتنی است کلیه نفراتی که در این دوره از رقابتها شرکت کردند طبق فرمول رنکینگ به امتیاز آنها با توجه به جایگاه به دست آورده افزوده خواهد شد.
شایان ذکر است این دوره از رقابتها با مدیریت احسان عسگری، سردواری مسیح صلاح (داور نشان سفید کشور) داوری شروین خرازی ها اصفهانی و محمد مسلمی فر در محل خانه تنیس ملل اصفهان برگزار شد.
پایان رقابت های تنیس آسیا در اصفهان
پایان رقابت های تنیس آسیا در اصفهان
24-08-1397, 08:52
بازگشت