صفحه نخست | هادی عقیلی: رحمتی و سیدجلال حسینی تصمیم خوبی گرفتند

هادی عقیلی: رحمتی و سیدجلال حسینی تصمیم خوبی گرفتند

به گزارش سایت موج ورزش، هادی عقیلی مدافع و کاپیتان پیشین تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط کنونی این تیم با بیان این مطلب گفت: خدا را شکر امسال تیم فوتبال سپاهان با آمدن امیر قلعه نویی نتایج خوبی بر خلاف سال گذشته که نتایج بسیار ضعیفی داشت کسب نموده است. وی ادامه داد: نتایج فصل گذشته در شأن و مقام باشگاه سپاهان نبود از طرفی با اینحال هواداران سپاهان از تیم حمایت ویژه ای داشتند که قابل تقدیر هستند.
عقیلی با ابراز امیدواری بیان داشتد: تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتورسازی استقلال تهران و سپاهان گزینه‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند که امیدوارم شاگردان قلعه نویی بهترین جایگاه را کسب نمایند.
کاپیتان سابق طلایی پوشان اصفهانی پیرامون سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی گفت: خوشبختانه من با این دو بازیکن هم بازی بودم و این دو بازیکن از معدود بازیکنانی هستند که انتخاب درستی داشته اند و همین انتخاب درست باعث شده که آنها در فوتبال لیگ برتر ماندنی باشند و با شایستگی در ترکیب اصلی تیم خود عرض اندام می کنند.
وی ادامه داد: سرمربی دو تیم پرسپولیس و استقلال خارجی هستند به هیچ وجه از روی بازیکن سالاری ترکیب تیم خود را چینش نمی کنند، امیدوارم بازیکنان دیگر این دو بازیکن را الگوی خود قرار دهند تا سالیان سال بتوانند برای تیم‌های خود بازی کنند.
وی با ابراز ناراحتی گفت: متأسفانه مشکلی که برای سید مهدی رحمتی با برخی از هواداران استقلال به‌وجود آمده است من به عنوان یک فرد کوچک از استقلالی ها می‌خواهم تمامش کنید، سید مهدی رحمتی و همان فرشید اسماعیلی از داشته ها و سرمایه های باشگاه استقلال هستند و باید حمایت شوند، اگر رحمتی به خاطر برخی هوادار دروازه بانی را کنار گذارد مطمئن باشید که یکی از بهترین گلرهای تاریخ فوتبال ایران را از دست خواهیم داد. هادی عقیلی پیرامون ضربه چیپ فرشید اسماعیلی گفت: من نمی‌دانم که این بازیکن از روی احساس یا از روی فنی به توپ ضربه زده اما اگر از روی فنی زده باشد کار بسیار درستی انجام داده چرا که بیراوند گلری با قد و قامت بسیار بلند است و اگر به سمتی شیرجه رود و بخواهد دوباره برگردد نمی تواند، بر خلاف رحمان احمدی که رفلکس بدنی بسیار خوبی دارد‌.
هادی عقیلی که مربی تیم فوتبال جوانان ایران نیز می باشد پیرامون شرایط این تیم اظهار داشت: روز بیست فروردین ماه اردویی در اصفهان با حضور ۶۰ بازیکن خواهیم داشت که از این اردو به بعد تمرینات فاز تیمی به خودش می گیرد، اردیبهشت ماه نیز این تمرینات با بازیکنان کمتری جدی تر خواهد شد و خردادماه در تورنمنت روسیه شرکت خواهیم کرد.
وی در پایان از هواداران سپاهان خواست که از این تیم حمایت کنند تا بهترین جایگاه را کسب نماید.
 هادی عقیلی: رحمتی و سیدجلال حسینی تصمیم خوبی گرفتند
16-01-1398, 18:11
بازگشت