صفحه نخست | درد و دل یک هوادار سپاهان/کانون هواداران ضعیف عمل کرده است

درد و دل یک هوادار سپاهان/کانون هواداران ضعیف عمل کرده است

با سلام خدمت تمام هواداران عزیز سپاهان، از شب گذشته تاکنون سعی برآن داشتیم هیچ صحبت و حرف و حدیثی راجع به اتفاقات بازی دیشب نکنیم ولی چند کلامی صحبت با هواداران عزیز سپاهانی داشتیم:
جای سوال است چرا هواداران از دو ساعت مانده به بازی تا پایان بازی یک نفس انرژی خود را صرف توهین به بازیکنان و تیم حریف کنند و رمقی برای تشویق پرشور و یکصدا و جان دار برای تیم خود نداشته باشند؟ چرا کانون هواداران سپاهان در این چندسالی که در نقش جهان میزبان هستیم نتوانسته به سکوها سر و سامانی دهد و لیدرهای باشگاه را با هم هماهنگ کند و هواداران یکصدا و بانظم و پرقدرت تیم را تشویق کنند؟
چرا نباید لیدرها با هم هماهنگ باشند و هر منطقه از ورزشگاه یک شعار برای خود دهند؟
قبول کنیم که کانون هواداران باشگاه سپاهان در این سالهای اخیر بسیار ضعیف عمکرده است.
ناراحت میشویم که چرا تماشاگری که با فرزند خود به ورزشگاه می آید باید برای نشنیدن الفاظ نامناسب و فحاشی ها، گوش و چشم فرزند خود را بادست بگیرد تا او کلامی نشنود و نبیند
پدری که در مقابل کودک خود خجالت زده میشود از اینکه او را برای دیدن یک مسابقه فوتبال آورده است. آیا بستر ورود بانوان به ورزشگاه را اینگونه فراهم میسازیم؟ کاش کمی اندیشه میکردیم.
نکته بعدی اینکه، هوادارای عزیز چقدر از این پیج و پیج های دیگر به همه اعلام کردیم حرکت و رفتاری انجام ندهیم که گزک دست کسی دهیم
از شب گذشته تاکنون بدترین الفاظ و القاب را به خاطر رفتار نابخردانه تعدادی به اصطلاح هوادار، به مردم اصفهان و هواداران باشگاه سپاهان نسبت داده اند آن هم شهری که پایتخت فرهنگ، تمدن و هنر ایران است، وای و صد وای که به خاطر چند نفر آبروی شهری زیر سوال رود.چرا باید جواب جفتک را با جفتک بدهیم.
درست است در آزادی به هواداران ما بی احترامی شد، اما آیا با شکست حریف در زمین انتقام شیرین تر نبود تا این رفتارهای ناشایستی که هیچ گونه جایی برای دفاع ندارد؟
گناه کودکانی که برای لذت به ورزشگاه می آیند چیست؟ گناه هواداری که دوست دارد بدون خشونت از فوتبال و زیباییهایش لذت ببرد چیست؟
اکنون روی سخنم با اشخاصی است که شب گذشته به انتقام جویی به ورزشگاه آمدند و بعضی رفتارهای غیرقابل قبول انجام دادند، واقعا این انتقام گیری برایتان شیرین بود؟ جواب خون را با خون دادن در فوتبال معنایی دارد؟ کور کردن چشم یک کودک ارزش دارد، ریختن خون در فوتبال جایی دارد؟
هر گونه توهینی نسبت به ما هست، درخدمتیم، ولی خواهش داریم کمی به مطالب بالا تفکر و اندیشه کنیم.
درد و دل یک هوادار سپاهان/کانون هواداران ضعیف عمل کرده است
9-03-1398, 03:44
بازگشت