صفحه نخست | سمیرا محمدی: از سپاهان درخواست رضایتنامه کرده ام

سمیرا محمدی: از سپاهان درخواست رضایتنامه کرده ام

به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، سمیرا محمدی زاده 24 خرداد 1371 در ارومیه بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان می باشد، محمدی از سال 90 وارد لیگ برتر فوتبال شد. وی سال 91 در شهرداری ارومیه عضویت داشت، محمدی دو فصل به باشگاه آینده سازان میهن نجف آباد رفت و پس از آن برای ملوان بندرانزلی توپ زد، مقصد بعدی سمیرا محمدی تیم همیاری ارومیه بود.
سمیرا محمدی پیرامون جدایی خود از تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: من یک فصل دیگر با طلایی پوشان اصفهانی قرارداد دارم اما بنا به دلایلی تقاضای رضایتنامه نموده ام تا فصل جدید فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال نمایم.
گلر سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط خود در فصل گذشته گفت: متاسفانه به دلیل مصدومیت نیم فصل دوم لیگ برتر را از دست دادم، در بازی هفته دوم به مصاف تیم شهرداری سیرجان که شهرداری رفتیم که متاسفانه من و دروازه بان دوم تیم مصدوم شدیم و رباط پاره کردیم و بازی را واگذار کردیم و اگر این اتفاقات برای ما رخ نداده بود می توانستیم شهرداری سیرجان را شکست دهیم و در پایان فصل به جای رده سوم، در جایگاه دوم قرار می گرفتیم.
وی ادامه داد: فصل گذشته به دلیل بازی های تیم ملی، تعطیلی لیگ برتر را شاهد بودیم که موجب می شد تمرینات تیم ها متوقف شود و ناهماهنگی بین بازیکنان ایجاد گردد، امیدوارم امسال با برنامه ریزی دقیق شاهد تعطیلی لیگ برتر نباشیم.
سمیرا محمدی با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از هواداران پرشوری برخوردار است، بیان داشت: هواداران پر شور طلایی، حواس شان هم به فوتبال بانوان بود و حمایت ویژه ای از ما داشتند، فصل گذشته برای بنده به علت مصدومیت موفق آمیز نبود، اما در کنار هواداران سپاهان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم.
وی تصریح کرد: نزدیک به ۷ ماه از عمل جراحی پایم می گذرد، بطور کامل برای حضور در لیگ برتر آماده هستم، پیشنهادات خوبی دارم که در حال بررسی می باشد، امیدوارم هر چه زودتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رضایتنامه بنده را صادر کنند.
سمیرا محمدی در پایان از مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به ویژه مسعود تابش مدیرعامل این باشگاه به جهت حمایت ویژه از ورزش بانوان به ویژه فوتبال تشکر و قدردانی نمود.
خبرنگار: پژمان سلطانی
سمیرا محمدی: از سپاهان درخواست رضایتنامه کرده ام
26-06-1398, 19:51
بازگشت