صفحه نخست | روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر

روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر

دیدار ورزشی ها با امام جمعه خمینی شهر
عباس مرادیان و دیگر مسئولین ورزش شهرستان خمینی شهر با آیت الله موسوی دیدار کردند.
عباس مردایان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر به همراه رضا ابراهیمیان مسئول کانون بسیج ورزشکاران، برخی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مسئولین هیات های ورزشی این شهرستان با آیت الله موسوی امام جمعه خمینی شهر دیدار کردند. در این جلسه عباس مرادیان به ارائه عملکرد و افتخارآفرینی ورزشکاران شهرستان خمینی شهر در میادین ملی و بین المللی پرداخت.
در ادامه آیت الله موسوی نیز گفت: روح و جان دین و ارزش‌های دینی باید در ورزش، مسابقات و همایش مربوطه نقش بسته و نهادینه شود.
................
جشنواره استعدادیابی هاکی در شهرستان خمینی شهر
جهت توسعه رشته هاکی جشنواره استعدادیابی این رشته در شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
جشنواره استعدادیابی هاکی به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل با شعار (پدافند غیرعامل ) مقاومت و باز دارندگی با رونق تولید در دبستان دخترانه ابوریحان خمینی شهر زیر نظر مربیان این شهرستان برگزار گردید.
.............
نشست کمیته مچ اندازی شهرستان خمینی شهر
نشست اعضای کمیته مچ اندازی آقایان شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
نشست اعضای کمیته مچ اندازی آقایان، هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان خمینی شهر با حضور محمد صالحی رئیس این هیات، جهت تصویب برنامه ها برای پیشبرد و رشد همه جانبه رشته مچ اندازی در شهرستان برگزار گردید.
.............
دیدار ورزشی ها با رئیس اسبق اداره تربیت بدنی درچه
عباس مرادیان و دیگر مسئولین ورزش شهرستان خمینی شهر با محمد حسین مجیدی دیدار کردند.
عباس مردایان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر به همراه شهرام عادلپور مسئول اداره ورزش و جوانان درچه، جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مسئولین هیات های ورزشی این شهرستان با محمد حسین مجیدی رئیس اسبق اداره تربیت بدنی شهر درچه پیشکسوت فوتبال و خبرنگار روزنامه کیهان ورزشی دیدار کردند.
.............
حضور تیم هندبال خمینی شهر در لیگ کشور در هاله ای از ابهام
شنیده ها حاکی از این است که حضور تیم هندبال خمینی شهر در لیگ دسته یک کشور به دلایل مشکلات مالی در هاله ابهام هست .
لیگ دست یک هندبال کشور از 7 آذرماه آغاز می شود و تیم خمینی شهر برای دومین سال در گروه یک مسابقات با تیم های میناب، هیات خراسان رضوی، بهنام زاهدان و یزد همگروه می باشد که حضور تیم خمینی شهر بدلایل مشکلات مالی در هاله ابهام هست .
میردامادی رئیس هیات هندبال شهرستان خمینی شهر در این باره بیان داشت : پیرو پیگیری های لازم در چند ماهه اخیر با هیات استان و فدارسیون تکلیف حضور تیم در لیگ دسته یک کشور اواخر شهریور ماه از طرف فدارسیون قطعی و به هیات شهرستان ابلاغ گردید که ما از همان زمان شروع به رایزنی با مسئولین مربوطه شهرستان و استان، اسپانسر و حامیان مالی نمودیم که متاسفانه تاکنون موفق به جذب منابع مالی لازم در این راستا نگردیدیم، البته هر چند فرصت بسیار کم است ولی هنوز هم دست از تلاش خود در این مورد نداشته ایم و امیدوار به رفع آن هستیم .
میردامادی در ادامه گفت : حتی برنامه ریزی های کلی هم صورت گرفته است که علی هذا با همکاری ویژه‌ اداره ورزش و هیات استان و داشتن جلسات متعدد در این باره دنبال راهکار مناسب هستیم ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده است .
وی افزود : به طور حتم همکاری و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر، هیات هندبال استان و دیگر مسئولین شهرستان ‌و حامیان در کنار هیات بستر حضور را فراهم خواهد کرد در غیر اینصورت برای ما به تنهایی مقدور نخواهد بود و مجبور هستیم علیرغم میل باطنی خود انصراف تیم را به فدارسیون اعلام نماییم و این ظرفیت نادر از ورزش شهرستان گرفته خواهد شد .
میردامادی در ادامه دلیل آن را با بودن شرایط اقتصادی فعلی و نبودن منابع مالی و متاسفانه با قرار گرفتن در گروهی که از لحاظ موقعیت های جغرافیایی تیم های همگروه فاصله زیاد با ما دارند و رفت و آمد در لیگ هزینه های زیادی را برای ما متحمل می کند سختی آن را دو چندان کرده و از طرفی هم تاکید کردند: هیات برنامه ها و اعزام های متعدد استانی در سال جاری در بخش پسران و دختران داشته است و حضور در مسابقات کشوری را در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان و حتی ساحلی در ماههای پیشروی سال جاری بر دوش خود دارد و این موضوع به‌موازات بدهی های برجای مانده برای هیات، عامل مضاعف شده است که بایستی با حاصل کردن ارائه‌طریق همه موارد فوق را که رسالت ما است به سر منزل خود برسانیم .
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
روی خط ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر
24-08-1398, 21:33
بازگشت