صفحه نخست | فاطمه عادلی: اکنون برای سربلندی سپاهان تلاش می کنم

فاطمه عادلی: اکنون برای سربلندی سپاهان تلاش می کنم

به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، در هفته ششم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه گذشته در ورزشگاه شفق اصفهان به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان با چهار گل ذوب‌آهن را شکست دادند.
فاطمه عادلی هافبک دفاعی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون دربی اصفهان اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت های خودش را دارد و چون باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن از باشگاه های بزرگ و مطرح هستند این حساسیت، دو چندان شده بود، بازیکنان سپاهان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، در طول زمان بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و با به ثمر رساندن چهار گل، نتیجه خوب بازی کردن خود را اخذ نمودیم.
وی پیرامون تیم ذوب آهن نیز گفت: در اول فصل تیم ذوب آهن در کادرفنی و بازیکنانش دچار تغییراتی فراوانی شد و برای اینکه بازیکنان این تیم به هماهنگی لازم برسند نیاز به زمان دارند و امیدوارم این تیم در ادامه موفق باشد.
فاطمه عادلی که فصل گذشته در تیم ذوب آهن توپ زده، پیرامون مصاف با تیم سابقش بیان داشت: هر بازیکنی مقابل تیم سابقش بازی می کند از انگیزه دو چندانی برخوردار است که در مورد بنده هم این موضوع صدق می کرد، زمانیکه در جمع سبزجامگان ذوب آهنی بودم برای پیراهن این تیم تعصب داشتم، اکنون من بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان هستم و برای سربلندی این تیم تلاش خواهم کرد.
هافبک دفاعی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص هفته هفتم لیگ برتر کشور گفت: مسابقات این هفته به دلیل بازی تیم ملی امید ایران مقابل تاجیکستان برگزار نخواهد شد و ما هفته آینده در اصفهان میزبان همیاری ارومیه هستیم، این را بگویم که از تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان چهار بازیکن در تیم ملی امید ایران حضور دارند.
وی پیرامون بازی با همیاری ارومیه افزود: ما برای هر تیمی احترام قائل هستیم و برای کسب حداکثر امتیاز به مصاف همیاری ارومیه می رویم و امیدوارم این تیم را با شکست بدرقه نمائیم.
فاطمه عادلی به جایگاه سپاهان در پایان فصل اشاره کرد و اظهار داشت: در اوائل فصل به دلیل اینکه سپاهان با تغییرات زیادی مواجه بود، بازیکنان از هماهنگی لازم برخوردار نبودند و لیگ را خوب آغاز نکردیم اما خوشبختانه به مرور زمان تیم رفته رفته به سطح آمادگی لازم رسیده و در ادامه ما برای کسب سکو می جنگیم.
گفتگو: پژمان سلطانی خبرنگار ورزشی
فاطمه عادلی: اکنون برای سربلندی سپاهان تلاش می کنم
26-08-1398, 21:05
بازگشت