صفحه نخست | فرکی: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد

فرکی: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد

به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: ما طی هفته‌های نخست لیگ برتر شرایط خوبی از نظر کسب نتیجه نداشتیم اما در سه هفته اخیر توانستیم از ۹ امتیاز ممکن ۷ امتیاز را کسب نمائیم، فردا باید در جام حذفی برابر سپاهان بازی کنیم، این تیم شرایط خوبی دارد اما می‌خواهیم بازی خوبی را برابر سپاهان به نمایش بگذاریم.
وی پیرامون تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: شناخت مطلوبی از تیم امیر قلعه نویی داریم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، فصل گذشته هم مقابل این تیم بازی کردیم که با یک گل شکست خوردیم حالا سپاهان هم نسبت به پارسال تغییر زیادی نکرده است، سپاهان تیم خوبی است که مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی محسوب می‌شود اما جام حذفی جام شگفتی‌هاست.
فرکی تصریح کرد: ما آماده بازی هستیم و قطعا بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت، جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و قاعدتا هر دو تیم تلاش می‌کنند برنده میدان باشند، امیدوارم فردا شرایط به گونه‌ای باشد که هم کسانی که در خانه از طریق تلویزیون و هم کسانی که به ورزشگاه می‌آیند، بازی خوبی را مشاهده کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پیرامون اینکه تیمش یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را در اختیار و سپاهان خط دفاع خوبی دارد گفت: اگر بخواهیم درباره این موضوع نظر بدهیم باید منتظر باشیم تا فردا بازی را ببینیم که خط حمله تیم ما موفق خواهد بود یا سپاهان در خط دفاع خوب کار خواهد کرد.
وی در خصوص اینکه چند هفته اخیر به مهدی امینی دروازه‌بان جوان و اصفهانی تیمش بازی داده است، بیان داشت: در هفته‌های ابتدایی وحید شیخ‌ویسی درون دروازه ما بود و بعد از اینکه دیدیم نتایج خوبی نمی‌گیریم، تصمیم گرفتیم به مهدی امینی میدان بدهیم، امینی پیش از این هم شاگرد من بود و شناخت خوبی از وی داشتم.
فرکی در ادامه پیرامون حضورش در راس تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان در تمام استان اصفهان هوادار دارد، من هواداران سپاهان را فقط کسانی در ورزشگاه حاضر هستند، نمی‌دانم، همیشه سعی کرده‌ام به گذشته برنگردم، شاید گاهی روزهای خوبی نداشتم اما من به روزهای بد فکر نمی‌کنم.
وی در پایان تصریح کرد: با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تجربه قهرمانی دارم که این قهرمانی در افتخارات سپاهان و من ثبت شد، افراد زیادی هم برای کسب این قهرمانی تلاش کردند و من هم عضو کوچکی از این مجموعه بودم.
فرکی: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد
4-09-1398, 20:35
بازگشت