صفحه نخست | قلعه نویی: سپاهان را از شرایط مسابقه خارج کردند

قلعه نویی: سپاهان را از شرایط مسابقه خارج کردند

به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در جام حذفی با بیان این مطلب اظهار داشت: تعطیلی لیگ برتر روی کار ما تاثیر گذاشته بود، دوست داشتم قبل از بازی های حذفی در لیگ مسابقه انجام می شد، دیوار ما کوتاه تر از دیگران است، بازی ما را تعطیل و سپاهان را از شرایط مسابقه خارج کردند.
وی پیرامون بازی با پیکان گفت: امروز فوتبال عجیبی بود، بازی که باید با اختلاف ۵ گل تمام می‌شد تنها دو گل به ثمر رساندیم، خداراشکر برنده شدیم، با تک تک بازیکنان صحبت و برخورد خواهم کرد، اگر محبی و سجاد شهباز زاده دقت می‌کردند بالای ۵ گل باید می‌زدیم.
قلعه نویی در خصوص آلودگی هوای اصفهان بیان داشت: وقت نداریم و باید بازی ها انجام شود به هرحال این هم یکی از علت های عملکرد بد بازیکنان بود، مایل بودم بازی ما با صنعت نفت انجام می شد تا در شرایط مسابقه قرار می گرفتیم، بازی حذفی استرس های خودش را دارد، ۲۰ روز تعطیل و بلاتکلیف بودیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره مرحله یک چهارم جام حذفی ایران عنوان کرد: باید قرعه کشی شود ولی همه تیم ها قدرتمند هستند، به نظر من سخت ترین بازی ما با همین پیکان بود.
وی پیرامون بازی با استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: چند بازی در فوتبال ایران همیشه حساس و جذاب است و یکی از آنها بازی فولادمبارکه سپاهان و استقلال می باشد، با شناختی که از استقلال دارم بازی خوبی می شود چون هر دو تیم افکار هجومی دارند، هرچند از تماشاگران ناراحتم و این رسمش نیست که در چند جبهه بجنگیم و در زمین خودمان تنها باشیم، سپاهان در خانه باید بالای سی چهل هزار نفر جمعیت هوادار در نقش جهان حضور داشته باشند، نمیدانم چرا این اتفاق نمی افتد.
وی در پایان پیرامون شرایط آمادگی کی روش استنلی افزود: استنلی در مقابل تراکتور ضربه بدی خورد ولی خدا روشکر شرایطش بد نیست می تواند در بازی های بعدی کمک مان کند.
 قلعه نویی: سپاهان را از شرایط مسابقه خارج کردند
5-09-1398, 22:23
بازگشت