صفحه نخست | تیمداری باشگاه سپاهان در رشته بدمینتون

تیمداری باشگاه سپاهان در رشته بدمینتون

به گزارش موج ورزش، حسن بزرگزاد سرپرست جدید هیات بدمینتون استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: باید جایگاه از دست رفته بدمینتون استان اصفهان را بازگردانیم و بدمینتون را از حاشیه ها دور کنیم.
وی با اشاره به اینکه دو هفته ای است که سرپرستی هیات بدمینتون را عهده دار شده است، افزود: سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با هماهنگی فدراسیون بدمینتون این مسئولیت را به من محول کردند که با دو هدف برگزاری مجمع انتخاباتی سالم و بدون جناح بندی واستفاده از تمام ظرفیت های بدمینتون به ویژه مربیان و داوران توانمند و کاربلد سرپرستی هیات بدمینتون را برعهده گرفتم.
حسن بزرگزاد تصریح کرد: برگزاری مجمع انتخاباتی شایسته، فارغ از هرگونه وابستگی و جناح بندی برای انتخاب یک فرد شایسته در راس هیات بدمینتون استان اصفهان از مهم ترین برنامه های ما است.
سرپرست جدید هیات بدمینتون اصفهان یاد آور شد: اولویت اول ما ایجاد آرامش و تعامل مناسب با فدراسیون بدمینتون، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیات های بدمینتون شهرستان ها است. در این راه نیز از تمام مسئولین و سرپرستان کمیته های مختلف هیات در خواست می کنیم که از همه ظرفیت های استان برای رسیدن به این اولویت بهره ببرند.
وی تصریح کرد: بدیهی است که برنامه بلند مدت برای سرپرستی ها امکان پذیر نیست، لذا با توجه به بدهی های هیات که بر عهده سرپرستی است، در گام اول هدف کوتاه مدت رسیدن به ثبات مالی را دنبال می کنیم.
بزرگزاد با قدردانی از زحمات مدیریت قبلی هیات بدمینتون گفت: قصد ما بازگرداندن جایگاه از دست رفته بدمینتون استان اصفهان و دورکردن حواشی از این رشته پرطرف دارد است، برای این مهم از همه اهالی بدمینتون دعوت به کار کرده ایم و منتظر نظرات و پیشنهادات شان هستیم.
وی ادامه داد: برنامه بعدی ما برگزاری مسابقات نردبانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا است. قصد برگزاری لیگ استانی را نیز داریم.
سرپرست هیات بدمینتون استان اصفهان افزود: فعالیت آموزشی از اولویت های ما است، ایجاد کارگاه های آموزشی را در دستور کار قرار دادیم تا با کمک مربیان و داوران بین المللی و مدرسین مورد تایید فدراسیون بدمینتون امکان ارتقاء دانش مربیان و داروان بدمینتون اصفهان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رشته بدمینتون اظهار داشت: تیم بدمینتون سپاهان برای لیگ امسال برنامه ریزی کرده است، در ادامه امیدواریم با کمک خیرین ورزش یار و دلسوزان و علاقمندان به بدمینتون بتوانیم مشکلات مالی هیات را برطرف نماییم.
بزرگزاد به هیات مدیره سرپرستی هیات بدمینتون اشاره کرد و گفت: شهلا رفیعی، شهین یزدان پناه، مهدی منتظر، سروش اسماعیلی، اصغر جمالی نسب، غلامحسن یزدان پناه، داریوش فروغی، غلامرضا رحیمی و خود بنده اعضاء هیئت مدیره را تشکیل می دهیم.
تیمداری باشگاه سپاهان در رشته بدمینتون
5-04-1399, 07:31
بازگشت