صفحه نخست | تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر

تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر

به گزارش موج ورزش، صبح روز پنجشنبه شانزدهم مرداد ماه جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر با حضور علی احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان و تعدادی از اعضای شورای قشر در اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
احمدی ضمن تبریک ایام دهه ولایت و عید غدیر گفت: در سال گذشته انتشار کتاب پهلوانان طریقت عشق (شهدای ورزشکار خمینی شهر) یکی از اهداف مهم شورای قشر بسیج ورزشکاران بوده است که خوشبختانه این امر به سرانجام رسید که با استقبال خوب مخاطبین همراه شد و اکنون درصدد هستیم 500 جلد دیگر از این اثر جاودان را تا اوایل مهر ماه منتشر کنیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان مهمترین هدف شورای قشر بسیج و اداره ورزش و جوانان در سال جاری را انتشار کتاب شهدای درچه بیان کرد و افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا نیز از جمله برنامه های در دست اقدام است.
احمدی رییس شورای قشر بسیج ورزشکاران ضمن اهمیت نماز عبادی سیاسی روز جمعه از ورزشکاران خواست تا با لباس ورزشی در مصلی نماز جمعه جهت اقامه نماز جمعه حاضر شوند.
وی هدف شورای امر به معروف و نهی از منکر جامعه ورزش و جوانان را داشتن ورزش اسلامی و انقلابی دانست و گفت: در حال حاضر تنها اداره شهرستان خمینی شهر که شورای امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی کرده است، اداره ورزش و جوانان می باشد.
احمدی ویروس کرونا را مهمان ناخانواده دانست و از مسئولین شهرستان خواست تا از اعتبارات موجود قسمی در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار دهند تا متضرران ورزشی بتوانند خسارات خود را تا حدی جبران کنند. توصیه اش به متضرران در حال حاضر ثبت نام در سامانه کارا بود.
رضا ابراهیمیان مسئول کانون بسیج ورزشکاران نیز گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و وضعیت قرمز در شهرستان بسیج ورزشکاران تاکنون 135 بسته غذایی با عنوان کمک مومنانه تهیه و توزیع کرده است و هم اکنون نیز بیش از یکصد بسته غذایی آماده توزیع می باشد.
وی با اشاره به برنامه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در ورزش و تقدیر از خواهران ورزشکار محجبه که حتی عضو بسیج هم نبوده اند افزود: در حال حاضر شورای قشر بسیج ورزشکاران سرآمد همه اقشارسپاه ناحیه خمینی شهر می باشد و کسب رتبه اول در سال 98 در استان اصفهان گواه این مدعی است.
ابراهیمیان یادآور شد: طبق آمار بهار 99 تاکنون 45 درصد از ورزشکاران عضو بسیج می باشند و اداره ورزش و جوانان 38 هیات ورزشی فعال دارد که اکنون با توجه به بحث کرونا و تعطیلی های پی در پی هیات های ورزشی توان فرهنگی خود را افزایش داده اند.
وی از مسئولین هیات شنا، بومی محلی، ورزش های رزمی و تکواندو تشکر کرد که با برگزاری نذر فرهنگی در حوزه های مختلف آموزش قرآن، نذر کتاب و مباحث امر به معروف و نهی از منکر در فضاهای مجازی فعال اند.
خبرنگار عبدالله ذاکری
تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی شهر
16-05-1399, 03:44
بازگشت