صفحه نخست | عباس بهروان: نباید از ضعف تیم های شهرستانی خوشحال بود

عباس بهروان: نباید از ضعف تیم های شهرستانی خوشحال بود

به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دوشنبه گذشته، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی کرد که این تیم را با شکست دو بر صفر از گردونه رقابت های جام حذفی حذف کرد، به همین منظور خبرنگار ما به سراغ عباس بهروان پیشکسوت رسانه و ورزش رفته و پیرامون شرایط بحرانی تیم فولاد مبارکه سپاهان از وی سئوالاتی را پرسید.
عباس بهروان صحبت های خود را درباره تیم فولاد مبارکه سپاهان اینگونه آغاز کرد و اظهار داشت: چرا تیم به این بزرگی با همه افتخارات قدیمی که دارد به این روز افتاده است که حالا نه در لیگ برتر سهمیه می گیرد و در جام حذفی نیز خیلی زود حذف می شود، طلایی پوشان اصفهانی عرض چند روز دو بار به استقلال تهران نتیجه را واگذار می کنند البته که استقلال تهران تیم کوچکی نیست.
پیشکسوت رسانه و ورزش افزود: در بازی جام حذفی خوده آقای قلعه‌نویی روی نیمکت نشسته بود و انتظار از این تیم بیشتر بود، وقتی گل اول برای استقلالی ها به ثمر رسید، شک و شبهه ای پیرامون این گل که آیا پنالتی بود یا نه بود بوجود آمد، از این صحنه که بگذریم گل دوم توسط علی کریمی هافبک بسیار خوب و تکنیکی استقلال خیلی راحت به ثمر رسید، چرا تیم سپاهان با این همه بازیکن، امکانات، حمایت هیئت مدیره و با این همه آدم های بزرگ فوتبالی نتیجه نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه مشکل عدم نتیجه گیری فولاد مبارکه کجاست، بیان داشت: چرا در بازی جام حذفی مقابل استقلال برای این تیم بسیار خوب، با افتخار و اتفاقاً برای قلعه نویی این مربی که کارنامه درخشانی جز این فصل دارد این اتفاق رخ می دهد و کار به جایی می‌رسد که امیر قلعه‌نویی استعفا می‌دهد.
عباس بهروان با بیان اینکه من اعتقاد دارم که ضعف تیم های شهرستانی همچون سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و ... باعث می شود تیم ملی ما تضعیف شود، پس نباید از ضعف و نقصان تیم های شهرستانی خوشحال بود من امیدوار هستم روح تازه‌ای در کالبد تیم فولاد مبارکه سپاهان دمیده شود و شاهد افتخارآفرینی مجدد این تیم باشیم.
پیشکسوت رسانه و ورزش درباره تیم فوتبال ذوب آهن نیز گفت: این تیم را بسیار تضعیف کرده بودند و هواداران این تیم به روزهای بسیار بد و رفتن به دسته پایین‌تر فکر می‌کردند اما آنقدر در تهران جلوی تیم بدون شکست و پیشاپیش قهرمان ایران یعنی پرسپولیس به گونه‌ای بازی کرد که این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت و امیدها به اردوی این تیم برگشت. من در پایان روزهای خوبی را برای فوتبال اصفهان و دو باشگاه قدیمی و پر افتخار فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان آرزومند هستند.
عباس بهروان: نباید از ضعف تیم های شهرستانی خوشحال بود
23-05-1399, 19:54
بازگشت