صفحه نخست | جدایی طیبی از فولاد مبارکه سپاهان/ مقصد بعدی طیبی کجاست؟

جدایی طیبی از فولاد مبارکه سپاهان/ مقصد بعدی طیبی کجاست؟

به گزارش موج ورزش، محمد طیبی بازیکن و مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پس از مذاکره با مدیران باشگاه رضایتنامه‌اش را دریافت کرد و به صورت توافقی از این تیم جدا شد،محمد طیبی پیرامون این تصمیم گفت: در ابتدا باید از تمام مردم خوب اصفهان، هواداران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنم، نزدیک به یک سال در کنارشان بودم و به جز خوبی از آنها چیز دیگری ندیدم، قسمت این بود که درخواست جدایی دادم و قراردادم با سپاهان را فسخ کردم. برای تیم خوب سپاهان و مردم خونگرم اصفهان آرزوی موفقیت دارم.
وی پیرامون اینکه در آینده در چه تیمی توپ می زند، بیان داشت: هنوز تصمیم قطعی برای فصل بعد نگرفته‌ام و چند پیشنهاد دارم، در طی دو سه روز آینده تصمیم نهایی خودم را با مشورت دوستان و نزدیکانم خواهم گرفت.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پایان افزود: امیدوارم که بهترین انتخاب را داشته باشم و بتوانم سال خوبی را هم برای تیم آینده و هم برای خودم رقم بزنم.
گفتنی است شنیده ها حکایت از آن دارد در صورتیکه محمد طیبی پیشنهاد خارجی نداشته باشد احتمالا راهی تیم‌های تراکتور تبریز یا فولاد خوزستان خواهد شد.
جدایی طیبی از فولاد مبارکه سپاهان/ مقصد بعدی طیبی کجاست؟
12-07-1399, 03:41
بازگشت