صفحه نخست | علی شجاعی: موافق قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی نیستم

علی شجاعی: موافق قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی نیستم

به گزارش موج ورزش، علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیرامون شرایط این تیم گفت: تمرینات ذوب آهن اصفهان در تاریخ ١٢ مهر آغاز شده و آقای فرهاد کاظمی، سرمربی تیم بادران، با تدارک زمین بازی زمینه یک دیدار دوستانه برای دو تیم را فراهم کرد.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه ١۶ مهر هم یک بازی تدارکاتی با تیم نساجی مازندران انجام دادیم که بازی خوبی بود و با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید، در روزهای آینده هم تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه خواهد داشت.
علی شجاعی در خصوص بازی تدارکاتی بیان داشت: در بازی‌های تدارکاتی سرمربیان تیم‌ها قصد استفاده مطلوب از بازیکنان خود را دارند تا ترکیب اصلی را پیدا کنند، برد و باخت در چنین بازی‌هایی ملاک و معیار مناسبی برای سنجیدن کیفیت تیم‌ها نیست.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به جدایی تعدادی از چهره‌های شاخص تیم گفت: برخی از بازیکنان بابت اتمام قرارداد از تیم جدا شده‌اند و مبالغ تعیین شده از سوی یک عده بازیکن دیگر در حد بضاعت مالی تیم ذوب‌آهن نیست و ادامه فعالیت تیم با آنها به همین دلیل قطع شد، البته هنوز نقل و انتقالات به پایان نرسیده و درصدد تقویت تیم هستیم.
وی پیرامون عملکرد ذوب آهن در لیگ برتر گذشته خاطر نشان کرد: با تعویض مربیان، تغییر و تحولاتی که در تیم پیش آمد متاسفانه شاهد عملکرد ضعیفی از ذوب آهن بودیم ولی خدا را شکر تیم در لیگ برتر ماندنی شد و مصمم هستیم امسال نتایج بهتری در خور شان ذوب آهن کسب نمائیم.
علی شجاعی با اشاره به حضور چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های استقلال و فولاد مبارکه سپاهان با بدشانسی روبه‌رو شدند و به‌خصوص تیم سپاهان که مقابل النصر مستحق شکست نبود، پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و با بازی‌های که انجام داده توانایی کسب قهرمانی آسیا را دارد.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیرامون قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران گفت: بنده موافق این موضوع نیستم.
علی شجاعی: موافق قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی نیستم
19-07-1399, 06:27
بازگشت