صفحه نخست | محسن طاهری: برگزاری لیگ بصورت متمرکز قداست لیگ را زیر سئوال می برد

محسن طاهری: برگزاری لیگ بصورت متمرکز قداست لیگ را زیر سئوال می برد

به گزارش موج ورزش، دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان ایران از مرحله نخست بصورت متمرکز در تهران روز سه شنبه 16 دی ماه 1399 آغاز می شود. محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط تیم خود به خبرنگار ایراسین گفت: تمرینات خود را در اصفهان ادامه می دهیم تا برای دور برگشت از مرحله نخست لیگ برتر هندبال ایران آماده شویم، خدا را شکر شرایط تیم خوب است، امیدواریم در ادامه رقابت های این فصل نتایج مطلوبی را رقم زنیم.
وی ادامه داد: ما در این مرحله باید دو بازی روزهای سه شنبه 16 دی و پنجشنبه 18 دی ماه مقابل تیم های کیمیا کاشت کردستان و فراز بام دهدشت برگزار نمائیم، نماینده کردستان از تیم های قعرنشین گروه ما محسوب می شود اما تیم فرازبام از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی های قبلی دو امتیاز مهم را از دست داده که امیدوارم در ادامه مسابقات این دو امتیاز جبران کنیم.
محسن طاهری با اشاره به مسابقاات برگزار شده لیگ برتر در شیراز بیان داشت: وقتی که از شیراز برگشتیم تمرینات خوب و مستمری را پیگیری کردیم، امیدوارم در مسابقاتی که در تهران پیشروی داریم بازیکنانم بتوانند آن چیزی که در تمرینات انجام می‌دهند بطور مضاعف در زمین مسابقه پیاده کنند و بهترین نتایج را کسب نمایند.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون برگزاری لیگ بصورت متمرکز گفت: با توجه به شرایط کرونایی مسابقات لیگ برتر هندبال بصورت متمرکز برگزار می شود، اما من همیشه گفته ام برگزاری مسابقات به این صورت به نوعی قداست لیگ را زیر سوال می‌رود چراکه شما وقتی به صورت لیگ مسابقات را رفت و برگشت بازی انجام می دهید در خانه خود بازی می کنید و از شرایط میزبانی می توانید بهره ببرید و هر هفته یک بازی در خانه و یک بازی خارج از خانه برگزار می کنید.
وی تصریح کرد: برگزاری لیگ بصورت متمرکز زمان برای ریکاوری تیم باقی نمی گذارد و کادرفنی نمی تواند اشتباهات و مشکلات تیم را برطرف کند، من نمی‌خواهم بگویم این شرایط تنها برای فولادمبارکه سپاهان حاکم است، اما به هر صورت کادرفنی باید زمانی برای رفع اشتباهات و مشکلات تیم داشته باشد.
محسن طاهری در پایان با اشاره به برگزاری چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران به میزبانی اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر بازیکنان و کادرفنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران از شرایط میزبانی اصفهان بسیار راضی بودند، در این بین چهار مسابقه خوب برای این تیم در نظر گرفته شد که می‌تواند یک تجربه خوبی برای نوجوانان ملی پوش باشد و از طرفی کادرفنی نفرات برتر را برای مسابقات آسیایی قزاقستان انتخاب خواهند کرد.
خبرنگار: پژمان سلطانی
محسن طاهری: برگزاری لیگ بصورت متمرکز قداست لیگ را زیر سئوال می برد
14-10-1399, 22:06
بازگشت