صفحه نخست | شمشیربازان اصفهانی آماده مصاف با رقبا در مسابقات کشوری

شمشیربازان اصفهانی آماده مصاف با رقبا در مسابقات کشوری

به گزارش موج ورزش، روز سه شنبه چهاردهم بهمن ماه 1399 سالن شهید افراسیابی تهران محل برگزاری هفته دوم لیگ شمشیربازی ایران است. هفته دوم دور رفت اسلحه اپه آقایان با شرکت پنج تیم اشتادسازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و دانشگاه آزاد تهران، هتل یاکاموز اردبیل و صدر مشهد برگزار می گردد تا در پایان روزسه شنبه قهرمان دور رفت این رقابتها مشخص شود. مسابقات لیگ برتر شمشیربازی ایران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود.
فرهاد رضایی رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان پیرامون مسابقات اسلحه اپه آقایان گفت: این رقابت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با تست PCR از همه بازیکنان، مربیان، سرپرستان و کادر اجرایی انجام خواهد شد، نماینده استان اصفهان در مسابقات اسلحه اپه تیم فولاد مبارکه سپاهان است.
وی ادامه داد: تیم اسلحه اپه آقایان فولادمبارکه سپاهان با عنایت محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه، پیگیری های سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و با همکاری فدراسیون شمشیربازی مجوز حضور در این رقابت ها را اخذ کرد، این تیم بسیار قوی است و مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی است.
فرهاد رضایی با اشاره به نماینده استان اصفهان در اسلحه فلوره آقایان گفت: تیم فلوره ما با نام آکادمی زنده یاد روزبه سرهنگ پور در این رقابت ها حاضر می شود که در این بین آقای بیژن سرهنگ پور حمایت ویژه ای از این تیم داشته است، تیم اسلحه فلوره آکادمی زنده یاد روزبه سرهنگ پور نیز تیم قدرتمندی است که سه‌شنبه بیست و یکم بهمن ماه 1399 مسابقات خود را برگزار خواهد کرد.
رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان افزود: امیدوارم تیم های اپه فولادمبارکه سپاهان و فلوره آکادمی زنده یاد روزبه سرهنگ پور اصفهان مقام‌های خوبی را برای استان اصفهان در بخش آقایان به ارمغان آورند. ما امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی از سوی این دو تیم داریم و ان شاالله این مهم محقق خواهد شد.
وی پیرامون مسابقات شمشیربازی بانوان کشور اظهار داشت: در بخش بانوان استان اصفهان دو نماینده دارد، یک تیم کامل از فولاد مبارکه سپاهان که در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر در رقابت های کشوری شرکت خواهند کرد و تیم دوم استان اصفهان که متشکل از جوانان جویای نام اصفهانی هستند به نام آینده سازان اصفهان با اسپانسری آقای پویان عشاقی (در خارج از ایران و در کشور استرالیا زندگی می کند) دبیر قبلی هیات شمشیربازی استان اصفهان پای به رقابت های کشوری خواهند گذاشت که این رقابت ها به میزبانی سالن شمشیربازی کلاهدوز فدراسیون برگزار خواهد شد.
فرهاد رضایی به ملی پوشان حاضر در تیم های اصفهانی اشاره کرد و گفت: در تیم اپه آقایان فولادمبارکه سپاهان محمدرضایی کاپیتان اصفهانی تیم ملی و محمد رضایی طادی نفر اول جوانان و عضو تیم‌ ملی بزرگسالان را داریم، در فلوره آکادمی زنده یاد روزبه سرهنگ پور، علی امینی ملی پوش اصفهانی محسوب می شود. در تیم های بانوان اصفهان ملی پوش داریم اما از استان اصفهان نیستند.
رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: آقای بیژن سرهنگ پور علاوه بر حمایت از تیم های اصفهانی، یک آکادمی شمشیربازی به نام فرزند مرحومش در مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان احداث کرده که این آکادمی مجهزترین سالن شمشیربازی در ایران و خاورمیانه محسوب می شود و کمک بسزایی به توسعه این رشته در استان اصفهان کرده که جای تشکر دارد.
خبرنگار: پژمان سلطانی
شمشیربازان اصفهانی آماده مصاف با رقبا در مسابقات کشوری
شمشیربازان اصفهانی آماده مصاف با رقبا در مسابقات کشوری
شمشیربازان اصفهانی آماده مصاف با رقبا در مسابقات کشوری
13-11-1399, 06:12
بازگشت