صفحه نخست | جام‌حذفی فوتبال قرعه کشی شد/ پرسپولیس خوش شانس تر از لوک خوش شانس

جام‌حذفی فوتبال قرعه کشی شد/ پرسپولیس خوش شانس تر از لوک خوش شانس

به گزارش موج ورزش، ساعاتی پیش در محل سازمان لیگ فوتبال ایران قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حضور سرپرستان تیم ها برگزار شد که قرعه پرسپولیس بسیار آسان تر از دیگر تیم های لیگ برتری است و این تیم برای صعود باید به مصاف شاهین بندر عامری از لیگ دسته دوم برود. استقلال تهران در مصافی سخت میزبان ذوب آهن تحول یافته است. صدرنشین کنونی لیگ برتر یعنی فولاد مبارکه سپاهان باید به ساوه سفر کند و برای صعود محکوم به شکست خوشه طلایی این شهر است.
در این مرحله تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، آلومینیوم اراک، فولاد مبارکه سپاهان، نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی، شاهین بندر عامری (لیگ دسته دوم)، خیبر خرم‌آباد، گل گهر سیرجان، تراکتور تبریز، خوشه طلایی ساوه، پرسپولیس تهران، پارس جنوبی جم، قشقایی شیراز، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان حضور دارند. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های حاضر در این مرحله به شرح زیر به مصاف هم می‌روند:
استقلال تهران (میزبان) - ذوب‌آهن
گل‌گهر سیرجان (میزبان) - پارس جنوبی
قشقایی شیراز (میزبان) - فولاد خوزستان
تراکتور تبریز - آلومینیوم اراک (میزبان)
پرسپولیس تهران - شاهین بندر عامری (میزبان)
خوشه طلایی ساوه (میزبان) – فولاد مبارکه سپاهان
نساجی مازندران (میزبان) – ملوان بندار انزلی
خیبر خرم‌آباد (میزبان) - صنعت نفت آبادان
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تاریخ‌های ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود. زمان دیدار تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، پس از اتمام آن مسابقات اعلام می‌شود.
جام‌حذفی فوتبال قرعه کشی شد/ پرسپولیس خوش شانس تر از لوک خوش شانس
17-01-1400, 05:53
بازگشت