صفحه نخست | کاندیدای شورای شهر خورزوق: درآمد شهری شهرک سیمرغ بسیار مطلوب بوده است

کاندیدای شورای شهر خورزوق: درآمد شهری شهرک سیمرغ بسیار مطلوب بوده است

به گزارش موج ورزش، سعید اصلانی دارای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، کارشناسی مهندسی عمران و فعال صنعت ساختمان پیرامون شهرک سیمرغ گفت: بنده از 25 سال پیش در این شهرک سکونت دارم، از زمانیکه از نظر امکانات آب، برق و گاز محروم بود که بعدها دارای این انشعابات شد، به هرحال با همه مشکلات ساختیم.
وی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات متعدد و انتقاداتی که نسبت به مدیریت شهری داشتیم تصمیم گرفتیم که در انتخابات شرکت کنیم، این شهرک با جمعیت 15 هزار نفری، مدرسه دولتی، خط واحد اتوبوسرانی و ... ندارد و معابر عمومی نیز با مشکلات زیادی همراه است.
سعید اصلانی بیان داشت: متاسفانه از طرف شورای شهر و شهرداری نسبت به اینجا کم لطفی شده است و آن طور که در خور و شان مردم شهرک سیمرغ است عمل نشده است، درآمدهایی که شهرداری خورزوق دارد اکثرا از شهرک سیمرغ می باشد و عمده درآمدها و منابع مالی که نصیب شهرداری می شود از طریق شهرک سیمرغ می باشد ولی هزینه کردی را در این شهرک عملا نداریم. اصل ۷۳ قانون شهرداری ها می گوید محلی که بیشترین درآمد را دارد باید بیشترین هزینه آنجا انجام شود.
کاندیدای شورای شهر خورزوق ادامه داد: با این مشکلات فراوان انگیزه ما را زیاد کرد که تحولی در بحث مدیریت شهری و شورای شهر ایجاد نمائیم و با ائتلاف پنج نفره (سعید اصلانی، حمید مهدیان، مهدی یارعلی، سید جعفر جانقربان و علیرضا جانقربان) در مسیر رسیدن به اهداف گام بر می داریم.
وی در پابان گفت: اگر ائتلاف پنج نفره شهرک سیمرغ وارد شورای شهر شد نگاهش تنها به این شهرک نیست و رویکرد ما خدمت به کل منطقه خورزوق می باشد و دیدگاه ما یک دیدگاه فراگیر سیستمی و توسعه عادلانه است.
کاندیدای شورای شهر خورزوق: درآمد شهری شهرک سیمرغ بسیار مطلوب بوده است
25-03-1400, 02:51
بازگشت