صفحه نخست | پایان مرحله گروهی مسابقات فوتبال اصحاب رسانه جام زنده یاد محمد پاکروان

پایان مرحله گروهی مسابقات فوتبال اصحاب رسانه جام زنده یاد محمد پاکروان

به گزارش موج ورزش، مرحله گروهی مسابقات فوتبال (چمن مصنوعی) اصحاب رسانه جام زنده یاد محمد پاکروان روز سه شنبه 25 خرداد با برگزاری دیدار تیم های خبرگزاری ایمنا و پایگاه خبری مفتاح به پایان رسید و تکلیف چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
در بازی روز گذشته خبرگزاری ایمنا با نتیجه 8 بر 3 از سد پایگاه خبری مفتاح گذشت، در نهایت پس از انجام دیدارهای مقدماتی تیم‌های ایمنا و پایگاه خبری ایراسین به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز از گروه اول صعود کرده و صدا و سیمای ب و صدا و سیمای الف نیز با کسب ۹ و ۶ امتیاز به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی که در مجموعه ورزشی امیرالمونین ملک شهر برگزار می شود، بنا بر برنامه بازی‌ها قرار است در این مرحله تیم اول گروه A یعنی ایمنا به مصاف تیم دوم گروه B صدا و سیمای الف برود و ایراسین که در گروه خود به عنوان تیم دوم قرار گرفت در دیگر بازی برابر تیم اول گروه B صدا و سیمای ب، صف آرایی خواهد کرد.
گفتنی است در گروه A تیم‌های خبرگزاری ایمنا، پایگاه خبری ایراسین، پایگاه خبری مفتاح و روزنامه آتشکار حضور داشتند و در گروه B صدا و سیمای الف، صدا و سیمای ب، خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایسنا برابر یکدیگر صف آرایی کردند.
تا پایان مرحله گروهی جلال مختاری از صدا و سیمای الف، با 6 گل برای آقای گلی تلاش می کند، محسن رضایی و عرفان غروی از ایمنا و میلاد رضایی از صدا و سیمای ب با سه گل در تعقیب جلال مختاری هستند.
بازیکنان دو گل به ثمر رسانده این رقابت ها نیز به شرح ذیل می باشند:
سعید حاجاتی و محسن بیگی از صدا و سیمای الف، شهرام سلطانی از ایراسین، داود جهانبخش، ابوالفضل داستانپور
 پایان مرحله گروهی مسابقات فوتبال اصحاب رسانه جام زنده یاد محمد پاکروان
25-03-1400, 21:41
بازگشت