صفحه نخست | حامد بهرامی: شهر جدید، نگاه نو و انرژی جوانی می خواهد

حامد بهرامی: شهر جدید، نگاه نو و انرژی جوانی می خواهد

به گزارش موج ورزش، حامد بهرامی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بهارستان دارای لیسانس عمران، فوق لیسانس عمران ژئوتکنیک و دانشجوی دکترای عمران ژئوتکنیک است.
وی که یکی از جوانان تحصیلکرده کشورمان می باشد پیرامون حضور خود در انتخابات گفت: بر حسب وظیفه پای در میدان انتخابات شورای شهر بهارستان گذاشتم، امیدوارم بتوانم خدماتی در خور و شان مردم این شهر ارائه دهیم.
حامد بهرامی پتانسیل شهر بهارستان را بالا دانست و افزود: با توجه به ظرفیت هایی که این شهر از نظر عدم ترافیک شهری و هوای نسبتا پاک نسبت به شهر اصفهان، موقعیت جغرافیایی و همجواری با شاهراه شمال به جنوب کشور دارد، این شهر می تواند بهتر از اینها اداره و مدیریت شود.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بهارستان ادامه داد: بنده دوست دارم که بتوانم به مردم شریف شهر بهارستان خدمت کنم، چراکه این مردم عزیز مورد کم لطفی هایی قرار گرفته اند که بنده با ورود به انتخابات شوراری شهر می خواهم در صورت انتخاب از سوی مردم این کم لطفی ها را از بین ببرم چراکه مردم بهارستان لیاقت و شایستگی فراوانی دارند.
وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانم برای شهر جدید بهارستان فردی مفید و با نگاه نو به طور واقع این شهر را جدیش کنیم، ما برنامه هایی نسبت به این شهر داریم که می توان به بحث اشتغالزایی، درآمدزایی پایدار، احداث مراکز فرهنگی، تفریحی، گردشگری، ورزشی، مذهبی، امنیتی (کلانتری ها) و ... اشاره کرد.
حامد بهرامی در پایان با بیان اینکه شهر جدید، نگاه نو و انرژی جوانی می خواهد، اظهار داشت: از مردم عزیز به ویژه هوادارن دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن می‌خواهم یک بار به جوانان اعتماد کنند قول می‌دهم که جواب اعتماد آنها را به خوبی بدهم. بنده یکی از هواداران پروپا قرص تیم های فوتبال اصفهان هستم و این دو تیم شایسته بهترین ها هستند.
حامد بهرامی: شهر جدید، نگاه نو و انرژی جوانی می خواهد
27-03-1400, 09:35
بازگشت