صفحه نخست | تبریک مدیریت سایت و کانال موج ورزش به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی

تبریک مدیریت سایت و کانال موج ورزش به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی

به گزارش موج ورزش، پژمان سلطانی مدیریت سایت و کانال موج ورزش در پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه های ورزشی سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی به تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در سال ۱۹۲۴ و به مناسبت تأسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) و برای تقدیر از خدمات و فعالیت اهالی رسانه و خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی و تلاش آنان در مسیر توسعه و پیشبرد ورزش در جهان نامگذاری شد.
در این روز بر تکریم از روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی و ایجاد شرایط مناسب برای انجام وظایف حرفه ای شان در جهت اطلاع رسانی و ایجاد فضای سالم و شفاف در ورزش، و استفاده از ورزش برای توسعه و تحکیم دوستی بین ملت ها و صلح جهانی تاکید شده است.
روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی به عنوان چشمان مراقب و بیدار جامعه نقشی بی بدیل در حاکمیت اخلاق مداری و ترویج ارزش های والای انسانی در ورزش داشته و در مصون سازی ورزش در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های سودجویانه و مغایر با روح ورزش همواره پیشگام بوده اند.
بنده روز دوم جولای روز جهانی خبرنگاران ورزشی را خدمت تمامی ورزشی‌نویسان، به ویژه همکارانم در استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.
تبریک مدیریت سایت و کانال موج ورزش به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی
تبریک مدیریت سایت و کانال موج ورزش به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی
10-04-1400, 23:29
بازگشت