صفحه نخست | امیرحسین صمدانی: مسابقات بولینگ جام رسانه 7 آبان برگزار می شود

امیرحسین صمدانی: مسابقات بولینگ جام رسانه 7 آبان برگزار می شود

به گزارش موج ورزش، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مسابقات بولینگ جام رسانه استان اصفهان با حضور مسئول کمیته های برگزاری در محل دفتر هیات قرعه کشی شد.
وی ادامه داد: مسابقات بولینگ جام رسانه استان اصفهان روز جمعه هفتم آبان ماه 1400 در دو نوبت مجزا برگزار خواهد شد.
امیرحسین صمدانی افزود: در راستای تکریم مقام اصحاب رسانه و قدردانی از این پیشگامان اطلاع رسانی، مسابقات بولینگ جام رسانه در دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه هفتم آبان ماه 1400 برگزار خواهد شد که بانوان ساعت 8:30 صبح و آقایان ساعت 13:30 بعدازظهر در باشگاه بولینگ صفه می باشد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با بیان اینکه این رویداد بزرگ ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی محل برگزاری مسابقات و بصورت رایگان برگزار می گردد، اظهار داشت: خوشبختانه بیش از 100 نفر از اصحاب رسانه در قالب تیم های دو نفره بیش از ۵۰ تیم، در مسابقات بولینگ جام رسانه شرکت کرده‌اند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر تاکید کرد: از تلاش‌های همه جامعه بزرگ رسانه در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر و قدردانی می نمایم، از این عزیزان می خواهم با رعایت آئین نامه رقابت‌ها روز جمعه هفتم آبان ماه در محل برگزاری حضور داشته باشند.
امیرحسین صمدانی یادآوری کرد: اختتامیه این رویداد بزرگ ورزشی ساعت ۱۹ روز مسابقه در فضای باز محیط فرهنگی ورزشی کوه صفه با حضور شرکت کنندگان و مدیران محترم برگزار می گردد.
امیرحسین صمدانی: مسابقات بولینگ جام رسانه 7 آبان برگزار می شود
امیرحسین صمدانی: مسابقات بولینگ جام رسانه 7 آبان برگزار می شود
3-08-1400, 19:15
بازگشت