صفحه نخست | روز به یادماندنی برای اصحاب رسانه استان اصفهان/برترین تیم‌های بولینگ جام رسانه معرفی شدند

روز به یادماندنی برای اصحاب رسانه استان اصفهان/برترین تیم‌های بولینگ جام رسانه معرفی شدند

به گزارش موج ورزش، نخستین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه امروز جمعه هفتم آبان ماه 1400، در دو بخش بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده به میزبانی بولینگ صفه اصفهان برگزار شد و برترین تیم‌ها معرفی شدند که به شرح ذیل می‌باشد:
در بخش بانوان:
تیم اول: رویداد امروز (مرضیه موسوی و نفیسه محسنی)
تیم دوم: روزنامه اصفهان امروز (مینا عباسپور و محدثه صالحی)
تیم سوم: مشترکا خبرگزاری ایسنا (الهه مولادوست) و رسانه رویداد امروز (مریم حسینی)
تیم اخلاق: خبرگزاری فارس
در بخش آقایان:
تیم اول: رسانه شرکت توسعه (مرتضی کم ساری و طیف نیازی ها)
تیم دوم: باشگاه خبرنگاران جوان (وحید مومن زاده و محمد آذربرزین)
تیم سوم: صدا و سیما (علیرضا بهزادیان و مهدی نریمانی)
بازیکن اخلاق: محمدرضا رضایی فرد از پایگاه خبری ایراسین
در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور احمدرضایی شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان، داود نصر مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، رسول لاوی سرپرست هیات دوچرخه سواری و دیگر مسئولان استان اصفهان برگزار شد، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با اشاره به وقفه چهار ساله در برگزاری مسابقات بولینگ جام رسانه، گفت: با فعالیت تیم جدید کاری هیات در نظر داریم این مسابقات به طور منظم برگزار شود.
وی افزود: خوشحالیم که توانستیم اصحاب رسانه را برای یک روز در کنار هم جمع کنیم، برنامه ریزی داریم تا در برنامه های آینده این مسابقات به صورت مستمر برگزار شود و بتوانیم در تقویم مسابقات هیات استان آن را بگنجانیم.
در ادامه نیز احمدرضایی شهردار منطقه 5 اصفهان نیز با اشاره به سخنی از امام راحل گفت: در سال ۶۵ اولین مرتبه که سالن ۱۷شهریور برای بسکتبال رفتم، این جمله از امام راحل را دیدم که امر به ورزش، امر به معروف است.
وی افزود: اهل رسانه در تمام زمینه ها پیش‌قدم بودند و امروز نیز با حضور در این مسابقات مردم را به تشویق و توجه بیشتر به سلامت خود کردند.
شهردار منطقه 5 شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 5 آماده حمایت و در اختیار گذاشتن فضاهای باز برای تمام هیات‌های ورزشی که نیاز دارند، است تا بتوانند برنامه های خوبی برای شهروندان برگزار کنند.
روز به یادماندنی برای اصحاب رسانه استان اصفهان/برترین تیم‌های بولینگ جام رسانه معرفی شدند
7-08-1400, 09:08
بازگشت