صفحه نخست | پایان مسابقات اسنوکر جام شهدای ورزشکار استان اصفهان

پایان مسابقات اسنوکر جام شهدای ورزشکار استان اصفهان

به گزارش موج ورزش، مسابقات رنکینگ اسنوکر آقایان استان اصفهان با عنوان جام شهدای ورزشکار و به همت هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در ۳ روز با حضور ۶۶ شرکت کننده در باشگاه بیلیارد شهر برگزار گردید. در پایان این مسابقات آرمان دیناروند قهرمان شد. وحید قربانپور نایب قهرمان، شاهین خرمی‌دل به مقام سومی دست یافت. محمدرضا اژدریان نیز به مقام چهارم رسید.
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در آیین اختتامیه پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ و با آمدن تیم مدیریتی جدید در این هیات؛ بر تهیه پیوست فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی اهتمام ورزیده شد و حال همگان بر اجرای برنامه‌های ورزشی زیر مجموعه این هیات با بهره گیری از پیوست فرهنگی شاهد و نظاره‌گر هستند.
وی با بیان این نکته که فرهنگسازی در رشته های زیر مجموعه هیات مورد نظر فدراسیون مربوطه هم است، افزود: مسابقات ورزشی مزین شده به نام معظم شهدا، باعث ایجاد روحیه و الگوپذیری جوانان از این ستارگان درخشان جامعه می‌شود.
امیرحسین صمدانی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد ورزشکاران حاضر در این مسابقات، از زحمات کادر اجرایی تشکر کرد و اظهار داشت: پویایی هیات مرهون زحمات و تلاش‌های جوانان و پیشکسوتان است که مبتنی بر تجربه و بهره‌گیری از علوم مدیریت ورزشی می باشد، در تلاش هستیم با عزمی جهادی روزهای خوبی را برای جامعه مخاطب رقم بزنیم.
پایان مسابقات اسنوکر جام شهدای ورزشکار استان اصفهان
پایان مسابقات اسنوکر جام شهدای ورزشکار استان اصفهان
6-10-1400, 19:19
بازگشت