صفحه نخست | برگزاری مسابقات سبک نینجتسو (نینجا) به میزبانی خمینی‌شهر

برگزاری مسابقات سبک نینجتسو (نینجا) به میزبانی خمینی‌شهر

به گزارش موج ورزش، داریوش ملکی نماینده سبک نینجتسو(نینجا) استان اصفهان در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مسابقات استانی رشته رزمی نینجا اظهار داشت: رشته نینجتسو (نینجا) از سال ۱۳۶۸ توسط استاد فرجی در ایران و در سال ۱۳۷۹ در اصفهان پایه‌گذاری شد.
وی افزود: با توجه به عملکرد مثبت مربیان و دست‌اندرکاران، درحال‌حاضر این سبک دارای چهار هزار و ۸۰۰ نفر فعال در این رشته است و ۶۶ نفر مربی زن و مرد فعالیت می‌کنند.
نماینده سبک نینجتسو (نینجا) استان اصفهان درخصوص مسابقات استانی نینجا جهت انتخاب افراد برای اعزام مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات نینجتسو در ۱۰ استایل ثابت بلند و کوتاه، انعطافی بلند و کوتاه، اختصاصی و یاساکو برگزار می‌شود.
ملکی از حضور ۸۰۰ نفر از ۱۳ شهر استان خبر داد و گفت: در پایان، تیم اول اعزامی از خمینی‌شهر به سرپرستی امید نیایش‌فر، تیم دوم اعزامی از شهر جدید بهارستان به سرپرستی داریوش ملکی، تیم سوم اعزامی از خمینی‌شهر به سرپرستی سجاد پیمانی، مقام سوم مشترک اعزامی از شاهین‌شهر به سرپرستی سجاد فرامرزپور، برنده این دوره از مسابقات شدند و کاپ اخلاق به تیم شهر لنجان به سرپرستی سلیمیان اهدا شد.
گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات نینجا در خمینی‌شهر و سالن ورزشی انقلاب برگزار شد.
برگزاری مسابقات سبک نینجتسو (نینجا) به میزبانی خمینی‌شهر
30-11-1400, 05:33
بازگشت