صفحه نخست | مدیرفنی تیم بسکتبال نیروی زمینی ارتش معرفی شد

مدیرفنی تیم بسکتبال نیروی زمینی ارتش معرفی شد

به گزارش موج ورزش، چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش طی حکمی سید زمان حسینی را به عنوان مدیر فنی تیم بسکتبال نزاجا معرفی کرد.
مدیر تربیت بدنی نزاجا پس از این انتصاب اظهار داشت: در راستای تقویت تیم بسکتبال و با توجه به اینکه سرمربی این تیم مبین شکرالهی از همکارانم در پرسنل نزاجا می باشد و باید در دوره عالی جهت ارتقا درجه نظامی شرکت کند در جلسه هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد تا از سید زمان حسینی به عنوان مدیر فنی تا پایان فصل استفاده کنیم و در فصل جدید ایشان به عنوان سرمربی تیم بسکتبال نزاجا فعالیت خود را آغاز کنند.
مدیر عامل باشگاه نزاجا افزود: در این فصل میانگین سنی بازیکنان نزاجا ۲۳ سال بود و شاکله اصلی تیم را بازیکنان سرباز تشکیل می دهد که هدف اصلی ارتش نیز خدمت‌رسانی به ورزشکاران و جوانان نخبه است تا در دوران خدمت سربازی از ورزش حرفه ای به دور نباشند.
چنگیز مسیب زاده ادامه داد: در فصل گذشته بازیکنانی در اختیار تیم نیروی زمینی بودند که پس از پایان خدمت مقدس سربازی به عضویت دیگر تیم های لیگ برتری آمدند به طور مثال؛ مهدی قریشی به عضویت تیم شیمیدر قم درآمد، علیرضا رستمی در تیم مس کرمان بازی می‌کند و هم‌ اکنون بازیکنان جوان و خوش آتیه ای همچون پویا یخچالی، خشایار علی اکبری، سهیلا ذکریا و... در ترکیب اصلی تیم مشغول بازی هستند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در فصل ۱۴۰۱ تیم بسکتبال نزاجا تقویت خواهد شد خاطر نشان کرد: قطعا در سال ۱۴۰۱ در ترکیب تیم تحولاتی ایجاد خواهد شد و در تلاش هستیم تا چند بازیکن در پست‌های مختلف به تیم اضافه کنیم همانطور که تصمیم گرفته شد تا از سید زمان حسینی به عنوان سرمربی استفاده کنیم.
مدیرفنی تیم بسکتبال نیروی زمینی ارتش معرفی شد
14-12-1400, 05:21
بازگشت