صفحه نخست | قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران/استقلال حریف نساجی و پرسپولیس حریف آلومینیوم شد

قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران/استقلال حریف نساجی و پرسپولیس حریف آلومینیوم شد

8 تیم پرسپولیس، استقلال، مس کرمان، آلومینیوم اراک، خیبرخرم آباد، خلیج فارس ماهشهر، مس رفسنجان و نساجی مازندران تیم‌هایی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.
مراسم قرعه کشی این مرحله روز سه‌شنبه 17 اسفندماه 1400 در محل سازمان لیگ برگزار شد که براساس آن دربی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار نخواهد شد.
برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
* خلیج فارس ماهشهر - مس رفسنجان
* استقلال تهران - نساجی مازندران
* پرسپولیس - آلومینیوم اراک
* مس کرمان - خیبرخرم آباد
قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران/استقلال حریف نساجی و پرسپولیس حریف آلومینیوم شد
همچنین قرعه کشی مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات جام حذفی انجام شد. بر این اساس برنده بازی ماهشهر با مس رفسنجان با برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده دیدار استقلال - نساجی با برنده دیدار مس کرمان و خیبر دیدار خواهند کرد.
با قرعه کشی صورت گرفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس تنها در صورت رسیدن به دیدار فینال جام حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد. مسابقات مرحله نیمه نهایی هم احتمالا در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار خواهد شد.
میزبان فینال این دوره از مسابقات هنوز مشخص نشده و براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ پس از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی بررسی‌های لازم در مورد شهر میزبان دیدار فینال صورت خواهد گرفت. اما این دیدار روز ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران/استقلال حریف نساجی و پرسپولیس حریف آلومینیوم شد
17-12-1400, 20:54
بازگشت