صفحه نخست | آمادگی استقبال مراکز ورزشی تفریحی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی در نوروز ۱۴۰۱

آمادگی استقبال مراکز ورزشی تفریحی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش موج ورزش به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه‌های رشته های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان که دارای مجوز قانونی بهره برداری باشگاه ورزشی هستند با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات استان اصفهان؛ از شهروندان محترم و مسافرین گرامی در ایام نوروز ۱۴۰۱ استقبال خواهند کرد.
وی در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود این رشته‌های ورزشی در سطح استان گفت: ورزش‌های زیر مجموعه در دو بعد همگانی و قهرمانی توانایی حضور دارد، به همین جهت در امر تفریحات سالم استقبال خوبی از رشته‌های بولینگ و بیلیارد می‌گردد.
امیرحسین صمدانی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه باشگاه های زیر مجموعه افزود: در ایام نوروز نیز نظارت و بازرسی از باشگاه‌ها توسط اکیپ‌های مشخص جهت بررسی و کنترل وضعیت انجام خواهد پذیرفت.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان ضمن تاکید بر رعایت موازین شرعی در فعالیت باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه گفت: باشگاه های فاقد مجوز قانونی باید نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری باشگاه های ورزشی اقدام کرده تا تحت پوشش اداره کل و هیات قرار گیرند و عدم اهتمام در این امر پسندیده و صحیح نیست.
وی ضمن تاکید بر رعایت نرخ نامه ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: از مدیران باشگاه‌های تحت پوشش خواهشمندیم در این ایام بر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و نرخ نامه ابلاغی نظارت داشته و با استقبال شایسته از شهروندان و مسافرین نوروزی خاطره‌ خوشی از مهمان نوازی مردم شریف اصفهان را به نمایش گذارند.
آمادگی استقبال مراکز ورزشی تفریحی بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از شهروندان و مسافرین نوروزی در نوروز ۱۴۰۱
25-12-1400, 18:58
بازگشت