» » لیگ برتر بسکتبال / صعود ذوب‌آهن به فینال لیگ برتر ایران

لیگ برتر بسکتبال / صعود ذوب‌آهن به فینال لیگ برتر ایران

0
681
کد خبر: 1000
به گزارش موج ورزش، در سومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نظم‌آوران سیرجان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که ۲ بازی قبل را ذوب‌آهن پیروز شده بود.
محمدحسین اصغری، امیرعلی قلی‌زاده، فرید اصلانی، اشکان خلیل‌نژاد، محمد امجد، حامد سهراب‌نژاد، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، علیرضا مرتضوی و محمدرضا اکبری بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.
کوارتر نخست را بازیکنان نظم‌آوران که برای جبران باخت‌های گذشته وارد زمین شده بودند، بهتر شروع کردند و موفق شدند در پایان این کوارتر با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ از ذوب‌آهن پیش بیفتند.
در کوارتر دوم اما سبزپوشان به خود آمدند و این کوارتر را با نتیجه ۲۱ بر ۷ از سیرجانی‌ها بردند؛ نیمه نخست با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.
در کوارتر سوم نظم‌آوران دفاع منسجمی انجام داد و کار را برای ذوب‌آهنی سخت کرد، این کوارتر محدودیت ۵ خطای تیمی ذوب‌آهن نیز خیلی زود به اتمام رسید تا در نهایت این کوارتر با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود نظم‌آوران به پایان برسد.
در کوارتر چهارم بازی متعادل پیش رفت و شاگردان فرزاد کوهیان در ذوب‌آهن با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ پیروز شدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۵ بر ۵۵ به سود ذوب‌آهن به پایان برسد و این تیم با کسب سومین برد متوالی به فینال لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کند.
در پایان این دیدار فرید اصلانی از ذوب‌آهن و محمد شهریان از نظم‌آوران با کسب ۱۵ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آوردند؛ محمدرضا اکبری با کسب ۱۰ امتیاز دومین بازیکن امتیازآور ذوب‌آهن در این دیدار بود.
لیگ برتر بسکتبال / صعود ذوب‌آهن به فینال لیگ برتر ایران[center][/center]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر