» » نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی

نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی

0
1373
کد خبر: 1021
به گزارش موج ورزش، نشست مسئولین هیات بدمینتون شهرستان مبارکه روز چهارشنبه چهارم خردادماه 1401 با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی موسوی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مبارکه، رسول باروتی رئیس اداره ورزش و جوانان، احسان سلمانی رئیس هیات بدمینتون شهرستان مبارکه، رسول قنبری نایب رییس شورای شهرمبارکه، سرهنگ عباس صادقی مسئول تربیت بدنی سپاه، حمید هاشمی‌پور رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه و دیگر مسئولین به میزبانی سالن اجتماعات خانه معلم این شهرستان برگزار شد.
پس از معرفی اعضا و هیئت رئیسه هیات بدمینتون شهرستان مبارکه، احسان سلمانی اشاره‌ای به عملکرد 8 ماهه هیات داشت که می‌توان به برگزاری کارگاه دانش‌افزایی معلمان ورزش، میزبانی دوره داوری و مربیگری درجه 3 آقایان، ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در سطح شهرستان، میزبانی از تیم ملی پارابدمینتون، برگزاری همایش‌های مختلف در راستای بحث استعدادیابی و ... اشاره کرد.
رئیس هیات بدمینتون شهرستان مبارکه از تلاش گروهی کمیته‌های هیات، همراهی اعضای هیئت رئیسه و حمایت مسئولین شهرستان به ویژه امام جمعه محترم و ارگان‌های دیگر همچون سپاه، آموزش و پرورش، شهرداری و ... تشکر و قدردانی نمود.
رسول باروتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه نیز اظهار داشت: در 8 ماهه اخیری که احسان سلمانی سکان هدایت هیات بدمینتون شهرستان را برعهده گرفته با تیم کاری خود عملکردی بسیار گسترده و خوب داشتند که منجر به این شد که در بین هیات‌های ورزشی رتبه برتر را کسب کند که جا دارد به جامعه ورزش و جوانان شهرستان مبارکه و مسئولین پرتلاش این هیات تبریک و تهنیت عرض نمایم.
وی ادامه داد: امیدوارم هر روز فعالیت‌های هیات بدمینتون شهرستان مبارکه گسترده‌تر شود و هر روز شاهد افزایش کیفی و کمی برنامه‌ها و فعالیت‌های این هیات باشیم. با توجه به اینکه افراد با تجربه و کاربلدی در کمیته‌ها و هیئت مدیره هیات بدمینتون حضور دارند مطمئنا ریل‌گذاری خوبی برای توسعه کمی و کیفی این رشته در سطح شهرستان انجام شده است.
رسول باروتی در پایان گفت: با توجه به پتانسیل شهرستان و هیات بدمینتون، مبارکه می‌تواند در این رشته میزبان مسابقات بین‌المللی باشد که در این بین همراهی دیگر دستگاه‌های شهرستان را می‌طلبد.
پس از صحبت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان مبارکه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی موسوی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان بیان داشت: سلامت جسم و روح با هم پیوند ساختاری دارند، برخی از فلاسفه معتقد هستند روح جسمانی القدوس است، یعنی با ایجاد جسم، روح نیز متولد می‌شود و روح و جسم بر یکدیگر تاثر و تعامل دارند.
وی ادامه داد: ورزش علاوه بر جسم، روح را نیز پرورش می‌دهد و از طرفی تمرینات روحی به جسم نشاط می‌دهد و بحث ورزش از معنویت جدا نیست.
حاج آقا مهدی موسوی در پایان با بیان اینکه عموم مردم باید ورزش را جدی بگیرند تا جسم و روح سالمی داشته باشند، گفت: بدمینتون، ورزش مفرحی است که در هنگام بازی اکثر عضلات بدن را درگیر می‌کند، همین امر در تقویت جسم و روح تاثیر مثبتی خواهد داشت.
در ادامه احکام انتصاب مسئولین کمیته‌ها و هیئت رئیسه توسط مدعوین به ایشان اهداء گردید.
همچنین هیات بدمینتون مبارکه از اعضای تیم دختران کم توان ذهنی شهرستان (نماینده استان اصفهان)، اعزامی به مسابقات ورزشی کشوری تجلیل به عمل آورد.
در پایان اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدی موسوی برگزار شد.
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
 نشست مسئولین هیات بدمینتون مبارکه با حضور مسئولین شهرستانی
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر