» » گیتی‌پسند بر قله فوتسال ایران

گیتی‌پسند بر قله فوتسال ایران

0
1649
کد خبر: 104
به گزارش سایت خبری موج ورزش، هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور به پایان رسید و تنها نماینده اصفهان یعنی گیتی‌پسند با اقتدار در جایگاه نخست جدول رده بندی ایستاده است. مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به‌دلیل رقابت های جام جهانی فوتسال نزدیک به دو ماه تعطیل بودو گیتی‌پسند که از هفت ملی‌پوش بهره می برد تمریناتش دست و پا شکسته پیگیر شد؛ اما از طرفی بازیکنان این تیم به‌همراه تیم ملی در جام جهانی افتخارآفرینی کردند و بر سکوی سومی تکیه زدند. بدون شک بار اصلی تیم ملی را بازیکنان گیتی‌پسند به دوش کشیدند تا این باشگاه اصفهانی در کسب این مقام مهم سهم عمده‌ای داشته باشد. کسب عنوان سومی توسط ملی‌پوشان فوتسال ایران باعث شده است جوانان این مرزو بوم از دختر و پسر علاقه خاصی به این رشته پیدا کنند.
در دربی فوتبال اصفهان که دو هفته پیش برگزار شد کمتر از دو هزار نفر به ورزشگاه آمدند که این شاید نشان از فوتبال‌زدگی باشد. اکنون سالن‌های فوتسال می‌تواند میزبان انبوه هواداران باشد. زمانی که تیم‌های اصفهانی فولاد ماهان و فیروز صفه در مقابل حریفان‌شان میزبان بودند سالن پیروزی تماشاگر زیادی به خود می دید که با آمدن گیتی‌پسند مثلث تیم‌های اصفهانی تکمیل شد؛ اما در ادامه درگیری و حواشی ایجاد شده بین تیم های گیتی‌پسند و فولاد ماهان به نوعی مردم اصفهان را از فوتسال بیزار کرد و دو تیم فولاد ماهان و فیروز صفه به‌دلیل مشکلات خاصی منحل شدند.
در این بین گیتی‌پسند تک و تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا بود و در برهه‌ای از زمان کاشی‌نیلو با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ برتر کشور صعود کرد که متاسفانه کارخانه کاشی‌نیلو دچار بحران مالی شد و نتوانست این تیم را حمایت کند.باطنی، مدیرعامل این باشگاه می‌گفت: علی‌اکبر ابرقوئی‌نژاد، رئیس وقت هیئت فوتبال استان اصفهان گفته است که سهمیه کاشی نیلو از هیئت فوتبال می‌باشد و تنها کارخانه کاشی‌نیلو در زمان برگزاری مسابقات می‌تواند محصول خود را تبلیغ کند. در حول و حوش این کشمکش‌ها کاشی نیلو از لیگ برتر در پایان نیم فصل اول انصراف داد و کادر فنی، بازیکنان و عوامل این تیم نتوانستند مبلغ قراردادهای خود را دریافت کنند و هنوز مشخص نیست سهمیه این تیم در لیگ دسته اول از آن اصفهان است یا اینکه به استان دیگری می‌رود. به هرحال خیلی از دوستداران فوتسال اصفهان در تلاش هستند که در آبان ماه اصفهان یک تیم در لیگ دسته اول با بازیکنان بومی داشته باشد. بدون شک درخشش فوتسالی‌ها در جام جهانی اسپانسرها را دوباره مجاب می‌کند که در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند.امیدواریم این چنین شود تا دوباره سالن‌های اصفهان را مملو از هواداران دوستدار فوتسال ببینیم. گیتی‌پسند در هفته ششم با نتیجه 6 بر 3 شهرداری ساوه را درهم کوبید تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند. تیم‌های ملی حفاری خوزستان و یاسین پیشروی قم با 13 امتیاز در تعقیب گیتی‌پسند هستند. تاسیسات دریایی که هفته گذشته با 12 امتیاز در جایگاه دوم قرار داشت با شکست 2 بر 3 مقابل دانشگاه آزاد به رده چهارم سقوط کرد.
گیتی‌پسند از نظر تفاضل گل با تیم های دیگر زمین تا آسمان فرق دارد؛ چراکه شاگردان لک تفاضل گل‌شان مثبت 20 ، ولی تیم های دوم و سوم مثبت 6 است که در این بین نباید به راحتی از هنرنمایی سپهر محمدی در چارچوب گیتی پسند گذشت. در هفته هفتم که روز پنجشنبه ششم آبان ساعت 17 برگزار می شود، گیتی‌پسند میهمان فرش آرا مشهد است، یاسین پیشرو در قم از مس سونگون پذیرایی می‌کند و دو تیم دبیری و ارژن فارس در تبریز به مصاف هم می‌روند؛ همچنین آذرخش بندرعباس میزبان تاسیسات دریایی است و تیم‌های شهرداری در ساوه میزبان مقاومت البرز خواهد بود.
دسته بندی: خبرها

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر